Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Fikk piercing i navlen da jeg var 16-17..har det fortsatt og har rukket å blitt 21 år. Her om dagen fikk jeg en kommentar på at det kansje var på tide å ta ut, at dette er noe man bruker når man er litt yngre. Hva synes dere?
Pilar Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Jeg vet da om de på 35-40 som har piering i navlen - ha den der hvis du liker den du
Gjest Tanita Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 jeg kjenner ei på ca 50 som tok piercing i navlen. Syns ikke du er for gammel! Jeg er 25 og har den enda og har ingen planer om å fjerne den! Er blitt så glad i den!
Scorpina Skrevet 10. juni 2006 #4 Skrevet 10. juni 2006 Venninna (K.) til moder'n (hun er 58) fikk piercing i venstre øyebryn til sin 50 års dag (K. er 54 nå) Første gang jeg så henne fikk jeg litt sjokk (mildt sagt) men, mitt poeng (jada jeg har ett hehe) er at hun er TYPEN til å ha piercing. Hun har bestandig vært "rocka" i stil; kjører Harley, går stort sett i jeans (har vel aldri sett dama i noe som kan ligne "pen kjole"-stil) og har kort, mørkt litt rufsa hår. Så - for HENNE - er piercing-style'n heelt kurant. Moder'n derimot ville sett HELT kårny ut med det *visualisrer og humrer godt her* Litt off topic - jeg har 2 tattoveringer og angrer ikke ett sekund på de!!
Hu i Svingen Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har, og jeg er tredve. Fjerner den ikke før jeg må (da kommer magen min til å føles helt naken).
Gjest Hilde79 Skrevet 10. juni 2006 #6 Skrevet 10. juni 2006 Grrrr, blir veldig irritert over folk som skal bry seg med hva som henger på min kropp. Ha den der hvis du liker den!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #7 Skrevet 10. juni 2006 jeg syns ikke det gjør noen ting i navlen.. jeg er 22 å fikk min for noen år siden å har ingen planer om å ta den ut nå! jeg syns d er kjempefint. er ikke noe spes glad i det andre steder, + jeg er pysete så tør ikke haha. men navlen syns jeg ikke gjør noe liksom..
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 Jeg syns det ser harry ut uansett jeg. Men det er nå min mening. Men hvis du liker den så er det vel bare til å ha den der. Det er jo ikke noen aldersgrense på sånne ting.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #9 Skrevet 10. juni 2006 Det bør ikke være noe aldersgrense på hull i kroppen. Du bestemmer hva du vil. Jeg vil også ha navlepiercing, men huden min liker det ikke (3 ganger) og har presset den ut alle gangene.
Gjest Embla s Skrevet 10. juni 2006 #10 Skrevet 10. juni 2006 Jeg liker ikke piercinger eller tatoveringer, men syns det er tull at det skal være en øvre aldersgrense! Ser ikke helt hvorfor man blir for gammel til dette hvis man syns det er fint?
Krista83 Skrevet 10. juni 2006 #11 Skrevet 10. juni 2006 Jeg vurderer å ta piercing i navlen, og er 23. synes ikke du er for gammel!
Zest Skrevet 10. juni 2006 #12 Skrevet 10. juni 2006 Jeg synes heller ikke det er noen aldersgrense, folk får gjøre som det passer dem. Om det er pent eller ikke er jo et annet spørsmål. Jeg tok piercing i navlen da jeg var 18, og så "glemte" jeg at jeg hadde den. Men for noen uker siden slo det meg plutselig at jeg egentlig synes det er litt tacky, så jeg tok den ut. Fy søren så rart det var å se navlen sin igjen etter seks år! Har vent meg til synet nå, men tror aldri hullet kommer til å gro igjen...
momo Skrevet 10. juni 2006 #13 Skrevet 10. juni 2006 Søsteren min ønsker seg det og er over 40 år. Jeg kommer og til og ta det, når magen er flat igjen, jeg er 28. Har hatt det før når magen var flat og fin, før jeg fikk barn.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #14 Skrevet 10. juni 2006 Hvis jeg hadde hatt flat og fin mage skulle jeg tatt det i navelen, og jeg er 23.
*Emma* Skrevet 10. juni 2006 #15 Skrevet 10. juni 2006 Jeg er 29 og har hatt min navelpiercing i 10 år. Har ingen planer om å ta den ut. Magen er mye finere med den i. Hadde i brystvorta i 1 års tid også men den er borte og kommer IKKE tilbake...
Snasen Skrevet 10. juni 2006 #16 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Hvis du følger med i motebildet så burde du fjerne den fort som fy. Du er egentlig ikke for gammel sånn sett, men det er "ut", stygt og smakløst (til de som bryr seg om mote). Endret 10. juni 2006 av Sexy C
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #17 Skrevet 10. juni 2006 Jeg må vel innrømme at jeg himlet litt med øynene da mammas venninne på førti tok en i øyenbrynet kort tid etter et samlivsbrudd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå