Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sitter her med bostøttesøknaden, kom på i siste sekund at den må poststemples i morgen for å være gyldig..

Men hvilken kommunal instans skal den sendes til? Det er kanskje nok å bare skrive kommunenavnet på, den kommer vel frem, men jeg vil være sikker på at den kommer fort frem, siden jeg er så treg med postlegginga :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan du ikke søke via Altinn? Ellers har mange kommuner egne boliggkontor. Andre kommuner igjen har servicekontor/torg. Gå inn og sjekk hjemmesiden til kommunen din?

Gjest gjesta
Skrevet

Du kan i alle fall søke elektronisk via altinn.no

Gjest Gjest
Skrevet

Har sjekket kommunens hjemmeside, den er ikke særlig opplysende.

Og på Altinn fant jeg ikke helt ut av hvordan jeg kunne sende inn vedleggene :sur:

Men takk for ideene ;)

Tror jeg bare skriver kommunens adresse på konvolutten, merker den med "bostøttesøknad" og tusler ut i postkassa, så jeg kan ta kveld :)

Gjest gjesta
Skrevet

Hvilken kommune er det snakk om?

Gjest Gjest
Skrevet

En ganske liten en ganske langt mot nord :)

Når jeg tenker meg om, har de akkurat lagt om til nytt system sånn at all post blir sendt til kommunearkivet, scannet og sendt videre til rette instans elektronisk, så da er det sikkert ikke altfor feil at jeg ikke skriver rette instansen på konvolutten, for det vet jo de på arkivet :)

Gjest gjesta
Skrevet

Da går det sikkert helt fint ;) Det er nok ikke bare du som har hatt problemer, med å finne frem til rette instans!

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er ikke så lett å finne frem i jungelen av offentlige kontorer bestandig.

Takk for hjelpen :hoppe:

Gjest allium
Skrevet

Jeg sendte den til "xx kommune, bostøttekontoret".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...