Gjest wib Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Dette er et innlegg jeg skriver egentlig bare for å lette litt på trykket og kanskje få satt ord på følelser og tanker..... Jeg er 28 år, to små barn, godt forholdt til samboer, inkl sex som er bra(he he),har jobb og helt grei økonomi. Livet er egentlig bare bra.... Men så er det det "men"`et som kommer.... Vi har begge en kompis... Og klisjeaktig nok så er tankene mine ofte hos han....( Kjenner at det irriterer meg at dette er så klisje...) Jeg kunne aldri tenke meg å velge kompisen foran samboeren min, og egentlig ville jeg aldri vært sammen med han, han er alt for harry. Men det er et eller annet ved han som tenner meg og som gjør meg helt mo i knærne hver gang jeg ser han eller hører han prater i tlf med samboeren min. Jeg har kjent han i ca 11 år, har aldri rotet eller gjort noe med han.... Samboeren min og jeg ar vært sammen i 7 år og de siste 2 årene har jeg tenkt på kompisen vår neste hver eneste dag. Jeg blir sliten og lei av det og..... Alikevel kjenner jeg at jeg elsker samboeren min over alt og ville som sagt aldri byttet han bort med noe..... Hva er grunnen da.....? Sexen våres er veldig bra også..... Jeg har opplevd at han flørter litt med meg og, men jeg tror og føler at det er bare er for morro og en sånn kompis aktig flørt, men den gir meg en følelse av forelskelse også. Er det kanskje tilfeldig at det er han, at det er følelsen jeg er forelsket i? Men Jeg drømmer om sex med han...... Jeg har virkelig lyst på sex med han, men jeg vil også ikke fordi da kan jeg miste samboeren min. Og det er det selvfølgelig ikke verdt...! Men jeg vil alikevel...sukk.... Jeg har alltid vært glad i gutter og menn, har hatt masse kjæresten og hatt en del uforpliktende sex mellom forhold, aldri med ukjente vel og merke. Jeg har en drøm om å kunne ha flere forhold "lovlig" og leve som et midtpunkt. Jeg har ikke problemer med å få oppmerksomhet fra menn heller, tenkte det kunne være grunnen og.... Jeg kjenner bare den sugende følelsen i magen.....suget etter han......
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Tror alle har det sånn i større eller mindre grad, ihvertfall i perioder. Det er iallefall min erfaring...
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #3 Skrevet 12. juni 2006 Er nok det forbudte du kanskje lengter etter... Du sier jo selv at du vil ha samboeren. Vanskelig å gi et råd. Du må bare forsøke å glemme han. Men det er veldig normalt å tenke på andre av og til. Litt mer spennende enn han du ser hver dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå