Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt bursdag og fått en del penger, tenkte jeg skulle bruke en del på sminke når jeg skal utenlands, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg har en base med produkter jeg er veldig fornøyd med, men ønsker meg noe som er litt spesielt og i tråd med sesongen. Men hvis noen har forslag til produkter som bare er helt fantastiske, så kom gjerne med dem også.

Har dere noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Problemet er at tax free er så utrolig mainstream og kun har det som er aller mest etterspurt. Dessuten er ikke prisene så utrolig imponerende heller, lenger. Jeg ville spart pengene til det stedet jeg skal, for å heller se etter mer interessante ting.

Skrevet

Bruker å kjøpe parfyme og mascara når jeg handler på taxfree. Som debattant over kommenterte, det er påfallende priser på taxfree så veldig mye sparer man kanskje ikke....men men...

Håper du finner noe pent da :) Hvor skal du reise forresten?? :)

Gjest gjest 0
Skrevet

Kjøp deg er skikkelig solpudder så du kan friske opp brunfargen i sommer! :)

Selv kjøper jeg vanligvis parfyme og mascara på tax free.

Skrevet

Jeg skal til et bittelite sted i Sveits som heter Spiez. Et par timer med tog fra Zürich. Tror ikke de har verdens mest spennende shoppingområde akkurat...

Tar med meg poenget at de kanskje ikke har de aller nyeste produktene, men noe nytt bør jeg vel klare å finne....

Skrevet
Kjøp deg er skikkelig solpudder så du kan friske opp brunfargen i sommer! :)

Enig med Vampyra. Kjøp deg et godt solpudder, en maskara, parfyme og rouge. Hehe. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye koster en maskara som koster 160kr på parfymeri eller H&M eller noe på tax free?

Gjest Gjest
Skrevet

Fishermansfriend koster jo dobbelt så mye på tax free som i vanlige btuikker! Sjokoladen er jo også dyrere. Mhm, mhm, veldig mye billigere der ja....

Skrevet
Fishermansfriend koster jo dobbelt så mye på tax free som i vanlige btuikker! Sjokoladen er jo også dyrere. Mhm, mhm, veldig mye billigere der ja....

Nja, sjokoladen (Freia) er i 250 g, så jeg tror den blir "like billig" på tax free og i vanlig butikk.

Ellers så har jeg lest at på de produktene med maks rabatt, så kan man spare opptil 25%, men ikke mer.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Vårens stjerneprodukt fra Dior er kult. Den sølvfarget "konvolutten" med rouge og lipgloss.

Ellers ville jeg også gått for solpudder, gjerne fra Guerlain. Og en matchende lipgloss :sminkedokke:

Skrevet

Jeg skal kjøpe Guerlain solpudder, mascara og parfyme på tax-free nå når jeg skal ut og reise. Alle priser på de ulike tax-free`ne rundt i landet, samt utvalg av varer ligger på nett. Se på www.tax-free.no og velg din flyplass! :)

God tur!

Skrevet
Jeg skal kjøpe Guerlain solpudder, mascara og parfyme på tax-free nå når jeg skal ut og reise.

Hvilken parfyme og mascara skal du kjøpe? :)
Skrevet

Dersom jeg kommer over Tom Ford-kolleksjonen for estee lauder skal jeg kjøpe endel der!

Skrevet

Mine foreldre var akurat i Zurich og der var det dyrt, hvilke priser som er der du skal vet jeg ikke, men er det omtrent de samme prisene så kan du nesten handle hjemme før du reiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...