Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt eggløsning (3 dager siden) og jeg er så spent på om det er blitt til noe inni der....

*håper så inderlig* :sjenert:

måtte bare dele det med noen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal holde dere oppdatert på denne fronten.... :babysmokk:

Gjest marthepia
Skrevet

Har hatt eggløsning selv (tror jeg) og håper på en spire denne gangen :)

Lykke til! :klem:

Skrevet
Lykke til! :klem:

Takk det samme!!

:kose:

Skrevet

Lykke til! Du har noen spennende og laaange dager forran deg

Skrevet (endret)

Vært så rar i det siste. Hatt masse smerter i eggstokkene den siste uken, og i dag fikk jeg murring i ryggen, kunne sammenlignes med svake rier. Kan nok garantert si at det ikke blir noe baby denne gangen heller....Går egentlig bare å venter på at tante skal komme på besøk. :frustrert:

Er plagsomt trøtt om dagene, så nå knasker jeg ginseng multienergi som smådrops. Kanskje jeg skulle stresse ned på jobb og bevillge meg mere fri. Kanskje det er større sjanser for å bli gravid om man ikke stresser rundt som en duracell-kanin på speed!!

Endret av camie
Skrevet

Huff.. Håper kroppen spiller deg et puss og det er spire i magen :klem:

Skrevet

Er plagsomt trøtt om dagene, så nå knasker jeg ginseng multienergi som smådrops. Kanskje jeg skulle stresse ned på jobb og bevillge meg mere fri.

Om du prøver å bli gravid skal du ikke bruke Ginseng! det er et maskulint kosttillskudd, og er anbefalt å ikke brukes når man er prøver.. (jeg har jobbet som tlf selger og studert det meste innenfor energi produkter, som ginseng og rosenrot, og ingen av de skal brukes om man er prøver)

Derimot WildYam er fin å bruke om du er prøver.

Men ønsker deg lykke til videre.

Skrevet
Om du prøver å bli gravid skal du ikke bruke Ginseng!

Men ønsker deg lykke til videre.

IIiiiiik!!! :overrasket:

*slutter tvert*

Skrevet (endret)

Pokker i *#!%#!!!! :frustrert::grine:

Blør en liten anelse nå, oppdaga det i sta når jeg var på do.......

HVORFOR i all verden blør jeg nå????!!!!! :sur:

Skal jo ha mens den 23 og såvidt meg bekjent er det enda 5 dager igjen!!!

Endret av camie
Gjest Benedikte
Skrevet

Så du fikk mens, altså..? Trist å høre! :tristbla:

:klem:

Skrevet
Så du fikk mens, altså..? Trist å høre!  :tristbla:

Takk Benedicte, den trengte jeg. :klem:

Mens og mens fru Blom! Små blødninger som kun merkes når man er på do. Regner med at mensen kommer for fullt den 23 da. Ble skikkelig lei meg.... :grine:

Men det er ikke annet å gjøre enn å forsøke på nytt.

Skal til legen på torsdag, så vi får se hva mer han kan gjøre.

Har ikke brukt prevansjon siden 1999.....

Skrevet
:troest: Kjipt naar mensen kommer, ja. Spottet en gang (smaabloedninger foer mensen), men det var kun den ene gangen. Lykke til hos legen! :klem:
Skrevet
Lykke til hos legen!  :klem:

Tusen takk Holly Hobbie!! :kose:

Skrevet

Kjenner godt igjen det med spotting før mensen ja. Har det hver gang. Ikke noe gøy.

Lykke til hos legen da :klem:

Skrevet

Kjenner godt igjen det med spotting før mensen ja. Har det hver gang. Ikke noe gøy.

Lykke til hos legen da :klem:

Tusen takk for gode klemmer!! :klem:

Men hva kommer egentlig denne spottingen av da? er det hormonforstyrrelser?

Skrevet
Tusen takk for gode klemmer!!  :klem:

Men hva kommer egentlig denne spottingen av da? er det hormonforstyrrelser?

Jeg vet ikke. Når jeg leser på nettet så virker det som de fleste leger/eksperter mener at det ikke skal ha noe å si for muligheten til å bli gravid, men at de ikke er helt sikre.

Skal selv til legen på mandag for å starte utredning. Så da får jeg vel etterhvert svar på hva det skyldes, og om det er det som gjør at vi ikke har fått klaff enda.

Skrevet

Var til legen i dag å fikk lab-skjema slik at jeg kan dra å ta blodprøver for å finne ut om eggløsninga er der hver måned. Så har fått 2 skjema, så da får vi se hva som skjer....Er i allefall startet for å finne ut av tingenes tilstand.

Skrevet

Jaja, så dukket tanten opp som forventet idag! :frustrert:

kommet over den verste skuffelsen....

Skrevet

Ser du får anbefalt Wild Yam her, vil bare si at det kun skal brukes i tiden mellom eggløsning og mens. Om den brukes før eggløsning virker den prevantivt.

Brun spotting før mens er bare rester fra forrige mens, og helt normalt. Kan komme om du er gravid også, helt ufarlig. Har ikke noe å si for evnen til å li gravid. Evt. spotting med friskt blod har jeg ingen erfaring med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...