Sarke Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Hei Netse lørdag skal jeg og en venninne ha sommerfest. Vi har litt ulik smak, og derfor lurer jeg på hva som er den ultimate sommersangen for deg... Skal være DJ for kvelden.
Gjest meya84 Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 DJ santomi-Castles in the sky. men nå er det jo allerede søndag så
Sarke Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2006 Heldigvis skal festen være lørdag 17. Skal nå sjekke ut mitt ene tips ;-)
Sarah Salamander :-) Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 One summer med Daryl Braithwaite er min favoritt over alle favotitter. Ellers har du jo go`låter som eks: Cruel Summer, Ace of Base Beach Boys – California Girls Marvin Gaye – Sexual Healing Christer Sandelin – Det hon vil ha Inni Kamoze – Here comes the hotstepper Attak – oa hela natten Kathrine and the waves – walking on sunshine Jimmy Cliff – I can see clearly now Lou Bega – Mambo nr. 5 Laura Brannigan – Self control Whitney Huston – I wanna dance with somebody Modjo – Lady Kelis – Trick me Moloko – Sing it back Spiller – Groovejet Bobby McFerrin – don`t worry, be happy Nik Kershaw – I wont let the sun go down Shaggy – in the summertime The underdog project – summer jam Maroon 5 – this love Jim Stark – morning songs Whimsical & Maria Menah – Everytime Cassidy feat. R.Kelly – Hotel Eve – Who`s that girl The 411 – On my knees Fugees – No woman no cry Robin Beck – First time Alice Cooper - Poison ÅÅÅÅÅ Jeg også vil på sommerfest
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 Takk Sarah Salamander. Du gå meg masse supre ideer. Nå skal jeg lage den perfekte sommermiksen. Takk!!!!!!!
lene24 Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 (endret) SLENGER PÅ MED NOEN NYE SOMMERSANGER: ASHLEE SIMPSON - INVISIBLE ANGELICA NILSSON - I WONDER WHY MARIE PLOSJÖ - BOOM BOOM BOOM SUPERSTARS - VOI VOI MADHOUSE - OPEN YOUR HEART NATASCHA PEYRE - TNT CLEA - WE DON'T HAVE TO TAKE OUR CLOTHES OFF NATACHA & BRINKEN - I WANNA ROCK AYCAN - LAMBADA AYCAN - DEVIL IN DISGUISE ARASH - ARASH JESSICA SIMPSON - FIRED UP DARIN - MOVE Endret 13. juni 2006 av lene24
Elanor Skrevet 13. juni 2006 #7 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har lagd meg en sommerCD, med sanger som er sommer for meg. Dette er tracklisten. 1 Gyllene Tider - Sommartider 2 CJ Lewis - sweets for my sweet 3 DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince - Summertime 4 Big mountain - Oh, Baby I love Your Way 5 Katrina and the Waves - Walking on Sunshine 6 Shaggy - In the Summertime 7 Inner Circle - Sweat (A La La La Long) 8 Lou Bega - Mambo No.5 9 The Lovin' Spoonful - Summer In the City 10 Isley Brothers - Summer Breeze 11 Kool & The Gang - Cherish 12 Don Henley - Boys of Summer 13 Alice Cooper - School's Out 14 Billy Idol - Hot in the City 15 Francis Dunnery - American Life in the Summertime 16 Cliff Richards - Summer Holiday 17 Van Morrison - Dancing In The Moonlight 18 Tomas Ledin - blå blå känslor 19 Bobby Vinton - Sealed with a kiss Ellers funker deLillos vedlig bra i sommervarmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå