Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Eg er ca 20 cm slep på kjolen min, bør eg feste det inntil kjolen når eg skal danse?
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Søstern min hadde bare litt slep, slik som deg. Hun hadde et sånt bånd som hun festet på armen, som var festet til slepet. Jeg ville nok gjort det om jeg var deg, så slipper du at den er i veien.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Takk for tips! Får prøve å få festa eit band då..
kitekatt Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Eg er ca 20 cm slep på kjolen min, bør eg feste det inntil kjolen når eg skal danse? ← Jeg festet mitt slep med en brosje sånn på siden på hoften. Ble kjempefint og hadde det sånn helt fra vi ankom lokalet og ut kvelden. Fungerte flott! Mamma hadde en så nydelig brosje i perlemor og krystaller formet som en blomst, så det passet perfekt! Fest med en ekstra sikkerhetsnål under, så holder kjolen seg oppe med brosjen under dans og fanteri. Jeg kan sende deg bildet på mail, jeg. Bildet er dårlig, men det er det eneste jeg har her siden jeg ikke har nett hjemme nå så jeg har ikke åftt laht ut bildene fra bryllupet.
Netten Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Eg er ca 20 cm slep på kjolen min, bør eg feste det inntil kjolen når eg skal danse? ← Jeg hadde slepet i høyre hånd under brudevalsen, for da skal det jo liksom vaie litt frem og tilbake, men etterpå festet jeg det med tre bånd bak og oppunder kjolen på en måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå