Gå til innhold

Kan du egentlig diskutere?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ikke bestandig det er like smart å være så bastant...kan jo hende du tar feil... :)

Ja. Tar feil mange ganger, jeg, men jeg gjør det med flagget til topps. :smilbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Ingenting er absolutt, så selvfølgelig kan du argumentere uten å være provosert, men da pratet jeg om meg, og ofte blir man provosert av meg. Det var poenget mitt. :ler: Utdypet?

:ler::ler::ler::ler::ler: Å, jeg er redd jeg ikke skjønte det helt. Kan du forklare meg igjen? :ler::ler::ler::ler::ler::legrine::legrine::legrine:

Igjen, hvor du ber meg om å utdype... Jeg svarte en bruker at h*n tydeligvis ble provosert over det jeg skrev, nettopp fordi folk blir provosert av det jeg skriver.

Det er utdyping nok, for det har jeg opplevd og det opplever jeg titt og ofte.

Det er ikke utdyping nok for meg, for det er ikke min opplevelse av saken.

At du ikke tar meg seriøst fordi jeg bruker smileys. Det er ditt problem.

Du må gjerne overse "problemet" med at du blir oppfattet som lite seriøs. Det blir vel i bunn og grunn DITT problem.

Vis meg hvor jeg skriver feil. Som sagt...jeg vil lære. :)

Fint! Begynn med å kutte ut d'en i blant.

Skrevet
Nå må jeg si jeg lurer på hva du egentlig vil. Først etterlyser du god debatt-teknikk, og nå har  du endt opp med å forsvare at du lager provokative tråder og uttaler deg bastant - akkurat det motsatte.

VIL du egentlig ha den gode debatten? Eller er det mer tilfredsstillende for deg å hakke løs på kosemoserne her? Du kan for øvrig angripe dem direkte, og ikke hele KG. O ja, unntatt mennene da...

Jeg har ikke etterlyst en god debatt-teknikk, jeg har etterlyst en god debatt. Det er to forskjellige ting.

Og som jeg har nevnt i et annet innlegg her, så er ikke jeg den som skal skrike høyest når det gjelder debatt-teknikk, men meninger har jeg og ytre dem kommer jeg til å gjøre.

Ja, jeg vil ha en god debatt. Og ja, jeg syns det blir mye kosemosing her (hvor ofte må jeg si det da), jeg kommer ikke til å skifte mening der.

Jeg hakker ikke på dem, jeg bare konstanterer et faktum og erter dem litt.

Skrevet
Ja. Tar feil mange ganger, jeg, men jeg gjør det med flagget til topps. :smilbla:

Det skal være sikkert og visst... :) Sjelden jeg ser noen som går inn med sånn dødsforakt for en sak som du! Får håpe du kommer opp fra bunnen igjen, og at flagget fortsatt er til topps :) Gøy er det ihvertfall å følge med denne tråden :)

Skrevet
:ler:  :ler:  :ler:  :ler:  :ler: Å, jeg er redd jeg ikke skjønte det helt. Kan du forklare meg igjen?  :ler:  :ler:  :ler:  :ler:  :ler:  :legrine:  :legrine:  :legrine:

Det er ikke utdyping nok for meg, for det er ikke min opplevelse av saken.

Du må gjerne overse "problemet" med at du blir oppfattet som lite seriøs. Det blir vel i bunn og grunn DITT problem.

Fint! Begynn med å kutte ut d'en i blant.

er det du som snakker om smileys her? For hvis det er så bruker du mye av dem sjæl gitt. :ler:

Ja, jeg forklarer deg dette en siste gang. Brukeren jeg siterte mente jeg startet denne debatten kun for provokasjonens skyld. Og det gjorde jeg ikke, derfor var mitt svar som det var. Sjønner? Les litt lenger bak hvis du gidder a.

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

La nå Sexy C være! Vedkommende har her startet en for såvidt interessant diskusjon innenfor kategorien generell debatt. Diskusjonen omhandler indirekte litt av formålet og intensjonen med KGs diskusjonsforum.

Går det an å forholde seg til tematikken uten å bedrive personskritikk?

Endret av Sprilla
Gjest Gjest
Skrevet
Henviser jeg BARE til personlige erfaringer, altså? Hvor lenge har du fulgt med meg egentlig?

Nei, jeg har ikke skrevet at du BARE gjør det.

Når det gjelder mine logiske brister...tja...mulig. Ingen er fullkommen vet du.

Velkommen i klubben. Kanskje nettopp derfor du ikke bør dømme alle damer på KG som dumme naut som du er flau over å tilhøre samme kjønn som.

Hva vet du om når/hvor/hva jeg provoserer? Det vet da vel kun jeg og ingen andre. DU skal jo ikke sitte her å fortelle meg hva JEG gjør. :ler:

:legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine: Du har jo selv skrevet at det hender at du skriver for å provosere, Sexy C.! Jeg trenger ikke fortelle deg hva du selv gjør når du faktisk skriver det for oss. :legrine::legrine::legrine:

Ja, jeg gjentar mye. Det er VELDIG mye hakk i plata her inne. Det er noe av poenget med hovedinnlegget mitt. :murvegg: (teskje).

Mitt poeng er at du ikke makter å utdype argumentene dine, du bare gjentar og gjentar. Og hvor ender diskusjonen da?

Skrevet
Det skal være sikkert og visst...  :) Sjelden jeg ser noen som går inn med sånn dødsforakt for en sak som du! Får håpe du kommer opp fra bunnen igjen, og at flagget fortsatt er til topps :) Gøy er det ihvertfall å følge med denne tråden :)

Jeg føler ikke at jeg er på bunn og flagget vaier.

Jeg ser på det som beundringsverdig å gå inn for en sak med dødsforakt som du kaller det. OBS, jeg ga ros til meg selv. :hakeslepp:

Skrevet

Jeg må få skjønnhetssøvnen min.

KORK VINEN NÅ FOLKENS!

Natta! :klem:

Skrevet
Jeg føler ikke at jeg er på bunn og flagget vaier.

Jeg ser på det som beundringsverdig å gå inn for en sak med dødsforakt som du kaller det. OBS, jeg ga ros til meg selv. :hakeslepp:

Joda, og ros får du fra meg og! Er mektig imponert over hva du klarer å få med deg, og hvor mye du får sagt på så kort tid. :) Trenger ikke å bety at jeg er enig med deg... :) Men lell, æres den som æres bør; talegaven (skrivegaven) har du ihvertfall fått!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke etterlyst en god debatt-teknikk, jeg har etterlyst en god debatt. Det er to forskjellige ting.

Å JA! Da har jeg misforstått alt - de to har jo ingenting med hverandre å gjøre... :ironi:

Og som jeg har nevnt i et annet innlegg her, så er ikke jeg den som skal skrike høyest når det gjelder debatt-teknikk, men meninger har jeg og ytre dem kommer jeg til å gjøre.

Det gjør vi andre også. Men du har valgt å dele KG i to: Kvinner (som med få unntak er dumme og ikke klarer annet enn å slenge ut karakteristikker) og menn (skikkelige smartinger).

Ja, jeg vil ha en god debatt. Og ja, jeg syns det blir mye kosemosing her (hvor ofte må jeg si det da), jeg kommer ikke til å skifte mening der.

Jeg hakker ikke på dem, jeg bare konstanterer et faktum og erter dem litt.

Jeg kosemoser ikke med deg nå, gjør jeg vel? Jeg bare erter deg når jeg sier du er dum som et brød.... :legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

er det du som snakker om smileys her? For hvis det er så bruker du mye av dem sjæl gitt. :ler:

Prøver å få fram den latterlige virkningen. Du så den ikke....?

quote=Sexy C,10.06.2006 (01:22) ]

Ja, jeg forklarer deg dette en siste gang. Brukeren jeg siterte mente jeg startet denne debatten kun for provokasjonens skyld. Og det gjorde jeg ikke, derfor var mitt svar som det var. Sjønner? Les litt lenger bak hvis du gidder a.

Gjest Gjest
Skrevet
Diskusjonen omhandler indirekte litt av formålet og intensjonen med KGs diskusjonsforum.

Sakset fra første innlegg:

Ai ai aiiiiiiiii! Fytti fyyyyy. :overrasket:

Jeg blir så dritt lei over kvinnemenneskene her på forumet. I fare for å gjenta meg selv så må jeg nok en gang si; Jeg blir flau over å være kvinne.

Vet dere hva det vil så å diskutere??? Vet dere det?

Dette var bare noen eksempler (ja jeg må gjenta meg selv hele tiden, for dere må ha det inn med teskje).

Ellers er de såkalte "argumentene" deres null verdt.

Jo, nettopp fordi dere ikke klarer å argumentere for dere. Dere klarer å slenge ut en kommentar...thats it, og lenger kommer dere virkelig ikke.

Fordi dere ikke vet hvordan man skal diskutere! Fordi dere ikke klarer å utdype en slengbemerkning! :ler:

Dere kan m.a.o slenge ord ut i løse lufta, men når en eller annen (f.eks meg, ja) spør da om en utdypning, da har dere nada å si.

Så, LES (ja, les godt igjennom innlegget nå) og LÆR (sånn man gjør på skolen vet dere) nå kvinner! Vil dere virkelig gjøre Sexy C flau? :sjenert:

Lille kattefrøken legger vel opp selv opp til personkritikk, spør du meg.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg syns faktisk at du er morsom jeg sexy cat. at du hver bidige gang klarer å dra i gang debatter sier litt. enten det dreier seg om katteeiere eller overvektige, så suser trådene av gårde. :ler:

Skrevet
La nå Sexy C være! Vedkommende har her startet en for såvidt interessant diskusjon innenfor kategorien generell debatt. Diskusjonen omhandler indirekte litt av formålet og intensjonen med KGs diskusjonsforum.

er det ikke rart? hver gang jeg starter en debatt, så vrir en eller annen debatten over på meg. klarer ikke folk det å diskutere sak her? :ler:

Skrevet
Men klarer hun å svare for seg?  :riste:

SLENGKOMMENTARALARM!!

Utdyp! :hoho:

Skrevet

Å JA! Da har jeg misforstått alt - de to har jo ingenting med hverandre å gjøre... :ironi:

Det gjør vi andre også. Men du har valgt å dele KG i to: Kvinner (som med få unntak er dumme og ikke klarer annet enn å slenge ut karakteristikker) og menn (skikkelige smartinger).

Jeg kosemoser ikke med deg nå, gjør jeg vel? Jeg bare erter deg når jeg sier du er dum som et brød.... :legrine::legrine::legrine::legrine::legrine::legrine:

Prøver å få fram den latterlige virkningen. Du så den ikke....?

quote=Sexy C,10.06.2006 (01:22) ]

Fint at du forklarte meg på en slik hyggelig måte. :ironi: Jeg forsto deg nå.

For ordens skyld: Jeg tror ikke du har startet tråden for å provosere.

Skjønner skrives med k.

Skrevet
Sakset fra første innlegg:

Lille kattefrøken legger vel opp selv opp til personkritikk, spør du meg.

Jasså? :sjarmor:

Skrevet (endret)

Sexy C, når de aller fleste trådene dine her på forumet nok av de fleste blir oppfattet som tulletråder, har nok mange vanskeligheter med å ta deg seriøst, også når du starter tråder du faktisk mener noe med.

At mange her ikke kan debattere er jeg enig i.

Endret av quirky
Skrevet
Sexy C, når de aller fleste trådene dine her på forumet nok av de fleste blir oppfattet som tulletråder, har nok mange vanskeligheter med å ta deg seriøst, også når du starter tråder du faktisk mener noe med.

At mange her ikke kan debattere er jeg enig i.

Det kan jeg være enig i.

Det blir jo litt sånn... som man reder, ligger man (eller noe).

Men, det er så mange som påberoper seg høy intelligens og forståelse her inne, så jeg hadde nesten forventet at noen av de hadde klart å lese igjennom linjene ang. hva som er seriøst/ikke seriøst.

Bevares. Det er jeg som har lagt lista. Fult klar over det.

Og blir jeg ikke tatt seriøst mister jeg ikke nattesøvnen min for det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...