Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lumina
Skrevet

Min kjære reagerer på forlovelsesringen sin. Han har fått en blågrønn ring akkurat under ringen..

Ringene våre er i hvitt gull, eller skal være det i allefall :forvirret:

hva i alle dager kan det være? kan det være juks vi har kjøpt? jeg reagerer ikke på min iallefall.. kjøpte de ikke i byen vi bor, men kan vi levere inn hos gullsmeden så han kan sjekke om de er ekte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel gå an.

Jeg mener å levere den inn hos en vanlig gullsmed. Har den stempel?

Jeg får innimellom en grønn/blå stripe etter klokken min som er i rustfritt stål.

*krysse fingre for deg*

Skrevet

Det første jeg tenkte, var at den ikke er ekte. Har opplevd det flere ganger med uekte smykker.

Skrevet

Kobber gir grønne merker. Irr, rett og slett.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror nok at den ikke er ekte da desverre :tristbla:

Skrevet

Fortell oss hvordan det går da...

Gjest lumina
Skrevet

jo sålangt har jeg også reagert på min!! :grine:

har fått eksem på fingern

problemet er at vi kjøpte de fra england - på internett!! jaa, jeg vet det var dumt. De var kjempespesielle og kjempedyre!!! :frustrert:

..nå skulle jeg inn på siden der jeg kjøpte den for å klage.. og får bare opp feilmelding om at siden ikke eksisterer lenger!! De pengene er vel tapt.. får bare prise meg lykkelig for at de ikke har tømt visa-kortet mitt i samme slengen..

.. :overrasket:

*sjekke*

-nei har visst gått bra...

får kjøpe nye da :) på gullsmeden HER I BYEN ;)

Skrevet

Nei så kjipt.... Huff, skikkelig kjedelig!

Skrevet

Er pengene trukket? Har du fremdeles noen dokumentasjon på hva du bestilte? For dersom du bestilte hvitt gull, og du får noe annet er det svindel, og det bør anmeldes. Ettersom siden er borte fra internett er de nok kanskje oppdaget allerede, men dersom det blir en sak av det der borte vil de trolig ha med flest mulig.

Du kan også høre med banken din/visa om det er noen mulighet for å få hjelp/pengene tilbake. Ved svindel og misbruk har visa vært ganske villige til å hjelpe forbrukeren, de vil jo gjerne beholde deg som kunde, og de har større muligheter for å ta brukerstedet enn det du kan. Det koster deg i alle fall lite å ta en telefon og spørre!

Skrevet

Stakkar lumina :klem::troest:

Enig i innlegget over. Gjør det du kan for å få tatt rotta på dem.

Skrevet

Fortell mer da!! Hva gjorde du???

Gjest splæsj
Skrevet

Kanskje hun betalte med mastercard. Da får man pengene igjen ved nettsvindel.

Gjest lumina
Skrevet

jeg betalte med VISAkort. Tok kontakt med både banken min og paypal og forklarte situasjonen. Hva de gjorde vet jeg ikke, men pengene kom tilbake :)

jeg oppga det som hadde vært adressen til websiden . Kanskje det var flere som hadde klaget? Men det gikk rimelig greit.. Hadde ikke trodd det skulle skje :)

Skrevet

Så flott at det ordnet seg for dere! :hoppe: :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...