Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I dag var Jan-Paul Brekke på Bunnpris på Leknes :)

Stusset ei god stund før jeg skjønte at det var han fra Løvebakken, man venter ikke helt å treffe på NRK-kjendiser i Lofoten :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maa det vaere i dag, eller? Jeg saa Staff for noen uker siden, slentrende like ved Tinghuset.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg snakket med Knut Storberget i går.

Skrevet

Jeg har kollidert med Carl I Hagen på stortinget. ;)

(det var altså han som gikk på meg)

Skrevet

Jeg så Sigurd Sollien i sin slitne Golf idag... Trodde han hadde mer penger enn som så...? :tunge1:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg så Nils (uten Ronny) i går.

Skrevet
I dag var Jan-Paul Brekke på Bunnpris på Leknes  :)

...

Ååh, han er jo helt herlig! Jeg vet ikke hva det er, men jeg får lyst til å gi ham en klem eller noe :ler: Pluss at han er veldig morsom, da!

Den siste kjendisen jeg så var Jan-Erik Larssen fra Autofil. Han handler av og til der jeg jobber. Han er veldig hyggelig :)

Skrevet

jeg har også sett BlomsterFinn, ved Storo senteret, han hadde knæsj røde briller!

Så Mira Craig på Karl johan for noen måneder siden(og hu var lita!)

Skrevet

Møtte (hehe...høres ut som vi hadde DEN date'n) Johan Chr Elden på Statoil-bensinstajonen. Altså, ved siden av der jeg jobber ligger Tinghuset her i byen, og han var altså der og shoppa seg litt juice, tyggis og VG.

Vi skulle begge hente drikke fra kjøledisken og krasja nesten i hverandre. "åhh..det var ikke meningen", svarte han. "nei, vi må slutte å møtes på denne måten", flirte jeg mot han. Han lo godt og tusla mot kassa.

Hm...tenker på det i ettertid skulle jeg nesten bedt om autograf.. Jaja, får spørre neste "kjendis" jeg ser...eller som jeg krasjer med *humre*

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har sett Stig van Eik. Også har jeg sett Kristoffer Joner. På flyplassen i London så jeg ei som lignet på Milla .*Respect?*

Skrevet

Så du ei som liknet på Milla? MEGASPECT!

Gjest gjest1
Skrevet
Så du ei som liknet på Milla? MEGASPECT!

:ler: Ja, hun hadde hår svart som en ravnevinge, hvit hud og et merkelig utrykk i ansiktet, litt store øyne. Og hun oppholder seg jo en del på Stanstedt?

Skrevet

Det er Milla! Det MÅ være det! ORD!

Gjest gjest1
Skrevet
Det er Milla! Det MÅ være det! ORD!

Ja! Hadde det ikke vært for venninnen min, hadde jeg fulgt etter henne!

Skrevet

Pokker ta venninner. :sur:

Gjest gjest1
Skrevet
Pokker ta venninner. :sur:

Ja, men nå har jeg blitt kjent med henne da. Den gangen var vi på vei på utveksling sammen. Neste gang skal jeg bare si " Vi må løpe! Etter henne! Hun er liksmikør og grafisk designer, har en død forloved og en cocker spaniel! Jeg er FÆN!" Men den sjansen byr seg nok kanskje ikke igjen. :forvirret:

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Av de kjendisene jeg har sett/pratet med (uten at de er på jobb) er det:

Hilde Lyran, Siw Anita Andersen, Pia Haraldsen, Mia Gundersen, Tom Sterri, Elin Frogner, Ingrid Nordbye, (Julie og Benedicte i H.Cæsar),Ingar Helge Gimle, Dennis Storøy, Harald Heide Steen jr. ,Lillebjørn Nilsen, Øystein Sunde, Jan Eggum, Geir Børessen, Halvdan Sivertsen, Rune Rudberg ( :sjarmor: ), Minken Fossheim, Jens Brun Pedersen, Kari Svenssen,Steinar Albrigtsen, Vibekke Løkkeberg og mannen, Petter Stordalen, Jens Stoltenberg, Vidar Busk, Maria Mena, Harald Eia, Christoffer Skau, Wenche Myhre, Unni Wilhelmsen, Anne Cath. Hærland, Sven Nordin, alle i Dizzie Tunes (satt bak dem på flyet en gang) m.flere

Dette ble jo en del da :sjenert::ler:

Endret av Miloine
Gjest Very Victoria
Skrevet

Hvis jeg er i sentrum går jeg som oftest forbi en kjendis. Den siste jeg så var Mira Craig på Nationalteateret St.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...