Snurrepippen Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Jeg skriver eventyr som tale til mannen min om hvordan vi møttes og ble sammen - skal gjøre litt ut av det. Lage illustrasjoner osv. og sette opp en flanellograf (stor spøk i vår familie). (......fikk plutselig en sånn morsom idé, og måtte bare begynne - selv om det er over 1 år til). MEN, bestevenninnen min må få en tittel.. Og siden jeg da (selvfølgelig) er prinsesse og storesøsteren min er Kronprinsesse, hva slags flott tittel kan bestisen få da?? Hertuginne høres kanskje litt gammelt ut??
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Overhoffdame? Eller Overbuljongterningvaktmesterassistent? Ellers så har du jo keiserinne, fyrstinne eller priorinne..... masse gøy
Majka Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Prinsesse i et annet kongerike? Om hun skal være forlover passer kanskje "hoffdame", er de ikke de som hjelper de kongelige med sminke og kjoler?
Snurrepippen Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2006 Satser på fyrstinnen jeg! Danke schön!
yvoesp Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Idèen din høres utrolig bra ut. Kos deg med planleggingen og fortell gjerne hvordan det hele endte m.t.p. mannens reaksjon :o)
Gjest høstdamen Skrevet 11. juni 2006 #6 Skrevet 11. juni 2006 Jeg har selv tenkt på å skrive et slik tulleeventyr til min tilkommende mann. Hadde det vært mulighet for å smugtitte i hva du har skrevet?
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2006 #7 Skrevet 11. juni 2006 Satser på fyrstinnen jeg! Danke schön! ← :bukke:
Snurrepippen Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2006 Jeg har selv tenkt på å skrive et slik tulleeventyr til min tilkommende mann. Hadde det vært mulighet for å smugtitte i hva du har skrevet? ← Ja, jeg kan legge den ut i dagboka mi etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå