Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har Dove også kommet med en selvbruningslotion. Noen med erfaring? Hvordan er den i forhold til Natusan sin?

Endret av Majka
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Gir farge som bare F på meg i allefall

Gjest Gjesta
Skrevet

-men det lukter helt for jævlig. :forvirret:

Gjest diorgirly
Skrevet

Jeg liker den :) Likte ikke natusan sin det heletatt, altfor sterk lukt.

Den fra dove synes jeg ikke lukter. Veldig lite iallefall.

Gjest Gjest
Skrevet

Lett å få jevnt resultat? Bare smører dere på som vanlig bodylotion og tar på klær etterpå?

Skrevet

Loreal har også kommet med egen selvbruningskrem/bodylotion... Noen som har prøvd den??

Gjest Gjesta
Skrevet
Loreal har også kommet med egen selvbruningskrem/bodylotion... Noen som har prøvd den??

:Nikke: Den er kjempegod! Gir fin farge, striper ikke, og stinker ikke. I tillegg gir den bra med fuktighet.

Skrevet

Bruker dere den lyse eller den mørke? (så at den er i to nyanser)

Jeg synes Dove sin luktet godt, men har ikke prøvd den.

Gjest Gjesta
Skrevet
Bruker dere den lyse eller den mørke? (så at den er i to nyanser)

Jeg synes Dove sin luktet godt, men har ikke prøvd den.

Dove sin lukter veldig godt, helt til du våkner dagen etterpå :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker natusan sin. Om jeg smører inn skikkelig får jeg ingen skjolder fra den. Og jeg kan bygge opp en naturlig og fin farge som jeg vil selv. Jeg har veldig lys hud og bruker den for normal to fair skin.

Skrevet

Bruker også den fra natusan...Liker ikke lukta helt da..

Gjest Gjest
Skrevet

Men synes dere ikke den fra Natusan preller av huden på en måte? Etter dusj og sånne ting? Det synes jeg!

Skrevet

Jeg ble til å begynne med veldig positivt overraska over Dove sin, fordi den lukta godt og ga fin farge ganske fort. Men jeg er enig med Evelina, den lukter ikke godt dagen etter!

Dessuten ble jeg veldig skuffa når jeg så at håndduken min har fått lysebrune skjolder.. noen andre som har opplevd det? Virker jo bare som om den ligger utenpå huden..

Ei venninne bruker Natusan sin, og er veldig fornøyd selv, men jeg synes hu har fått veldig gulskjær i huden.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig. Natursan sin kunne jeg prelle av som en ansiktsmaske( brukte den ikke i ansiktet da, men feks på låret)

Nivea sin kroppsbruning suns jeg var god!! Preller ikke av og tørker ganske fort! Lukter helt greit. Ikke så veldig mye farge på min hud men jeg rekner med det kommer etter flere påsmørninger....Har ikke spesiel lys hud, anlig farge (obs er det noe som heter vanlig farge??)

Også nivea sin ansiktsrunkrem suns jeg var god! Mye betre en de andre jeg har prøvd. Tørker fort ikke sjolder og ganske mye farge på meg. Mange som har spurt om jeg har vært ute å reist; jeg var blitt så brun i ansiktet sa de. Jeg syns og den ser naturtro ut på meg.

Loreal tinted selvbruningskrem: denne er med litt glitter men det forsvinner etter første dusj. Tinted: du ser litt farge når du tar den på og det blir sterker farge etter hvert. Blir en fin farge, men jeg har oppdaget at jeg har dærlig lys på badet for jeg tror det ser fint ut og kommer ut i sola og ser da skjoldene.

De jeg har prøvd (opp gjennom årene-er bare 28 så er ikke så mange) som jeg ikke har vært fornøyd med:

natusan (se ovenfor)

Loreal ansiktbrunkrem: Alle porene vises. De blir mørkere....Og den forsvinner etter en vask med tonic og ansiktslotion

Loreal spray: Fikk sjolder

Loreal Skum: noe dritt masse sjolder....

God sommer!!

Skrevet

Kjøpte Natusan sin i fjor, og kjøpte Dove sin for en uke siden. Syntes Natusan sin var helt håpløs. Den ga OK farge, men jeg følte også at den prellet av, luktet vondt og var vanskelig å få helt jevn.

Jeg synes så langt at Dove sin er mye bedre enn Natusan sin. På den annen side, det skulle ikke så mye til... Lukter ikke noe særlig, og den lukta som blir, er ganske OK. Den legger seg ikke utenpå huden, og er egentlig ganske grei å bruke. Synes jeg får fin farge, selv med litt sporadisk bruk.

Kjøpte Dior sin selbruningsgel for ansiktet i dag. Er spent på denne...

Catzy

Gjest gjest1
Skrevet

Hm... kanskje jeg skal prøve Dove sin. Jeg prøvde Natusan sin i fjor, men det var noe håpløse greier, beina mine var så skjoldete at jeg så helt skitten ut.

Skrevet

Har også samme følelse når det gjelder natusan..men det er bare om jeg bruker den for mye..

Gjest Gjest
Skrevet

Natusen gir meg ingen skjolder, om jeg bruker god tid på å smøre den inn i huden skikkelig. Og gjerne ser i godt lys om det er plasser hvor det er mer krem på enn andre. Får ingen skjolder og brunfargen ser veldig naturlig og fin ut. Har fått mange kommentarer på at jeg er brun, noe jeg aldri hører siden jeg har så lys hud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...