Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei Dere

UDI godtar alt snart og politikerne krangler.Vi er et bakvendtland der kan alt gå an.de mener at vi skal akseptere deres kultur og derfor de gjør dette.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/ar...rticleID=455090

Jeg lurer på om vi kvinner skal begynne med fler manneri når de kan ha flere koner?

Jeg må le av Ola Potet noen ganger altså er vi så redde for få stempel "rasist" i panna.

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går kanskje under samme regel som at et barn født av en norsk kvinne blir norsk uansett hvor i verden det er født....

Reglen må jo være laget for barnets skyld ... (men hva med familiegjenforening - det vil få en ny dimensjon--- .....)

Skrevet

Eller kanksje man tenker på at barna skal få være sammen med pappaen sin...og ikke hva andre måtte mene om flerkoneri? Det er vel faktisk barna det handler om her, ikke de voksne?

Det begynner vel å bli noen få norske familier med mine - dine - våre barn også, med en haug med samboere etc...? Eller?

Husk vi i Norge gifter oss ikke lenger med dem vi bor sammen med hele livet og får barn med. Stort sett er vi vel seriemonogame - og jeg forsvarer IKKE flerkoneri - men de fleste av oss synes vel det er greit at ikke barn selvsagt skal bo med mor - men at barn kan bo med far også - dersom forholdene hos han ligger bedre til rette?

Gjør vi ikke? Jeg gjør i hvert fall!

Skrevet

Synes ikke dette var så ille jeg. Flerkoneri fungerer vel ikke så bra i vårt samfunn, så det er jeg i mot. Men jeg har forståelse for at det kan være en praktisk ting andre steder hvor kvinner kanskje må ha en mann for å få rettigheter eller der er et underskudd på menn pga. krig osv. Så lenge kvinnene selv er fornøyd med det, er det ikke opp til meg å anklage de.

Men dette fra UDI, det synes jeg var bra for det er jo for barnas skyld. Synd om barna fra første ekteskap ikke skal ha samme rettigheter som barna fra neste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...