Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Jeg merker ofte at jeg blir sittende og "fylle på" pakker for å nå tettest opp mot 200 kr grensen, selv om jeg i utgangspunktet var planlagt å bestille for godt under 100 lappen. Er det bare jeg som har den uvanen?
Majka Skrevet 10. juni 2006 #2 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Når jeg bestiller fra Strawberrynet bestiller jeg alltid kun det jeg skal ha. Siden en ikke betaler for frakt føler jeg ikke at jeg trenger å "fylle på". Om jeg bestiller fra andre steder hender det at jeg fyller på om prisen for frakt er den samme uansett. Føler jeg sparer litt da, men sannheten er vel en annen Endret 10. juni 2006 av Majka
Scorpina Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Det skal også nevnes at den derre 200-kroners limit'en er jo HELT for jævlig høl i hue!!!! *hmpffff* 1000,- hadde vært en pen og rund sum!! *mumler noe om idiotiske politikere*
Gjest f Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Ja, det gjør jeg faktisk. Slik sett er det greit at grensen er 200 og ikke 1000, selv om jeg egentlig vil høyne tollgrensen. Men jeg "handler" stort sett på eBay, og der blir varen det den blir, så det er ikke så ofte jeg handler bare for å fylle opp 200 grensa.
Gjest Grønn Frosk Skrevet 11. juni 2006 #7 Skrevet 11. juni 2006 Jeg tenker egentlig ikke så mye på grensen når jeg bestiller. Men da må det jo nevnes at de firmaene jeg bestiller hos pakker og sender ting enkeltvis, slik at tollen sjeldent blir noe problem.
Anglofil Skrevet 12. juni 2006 #8 Skrevet 12. juni 2006 Joda, kommer litt ann på hva det gjelder. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå