Gjest tråddama Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 neeeeeiiiiii? er du? men jeg kan vel mure litt for det? Neida,jeg er sexy og pen og kjempespennende,og murer litt på si`.... og hetero......host....
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Er X murer, derfor jeg lurte : ) vilken hårfarge har du da
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 For vist du er over en 170 og blond/lys og har blå snekker bukse og hvit topp stiller jeg gjerne opp, og dropper ute pilsen med gutta : ) ja ja en liten flørt : ) veldig off topic nu : )
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Antalgelig så måtte jeg mange mil for å få meg et med den , så det var nok en flørt. Nei jeg er ikke ute etter bare et ligg, det er ikke sån jeg er. Sjekker ikke damer på nett. Liker å treffe dem i virkligheten, for det er hvordan de er som teller : )
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 så hvorfor MÅ hun være over 1.70 høy, og blond? Om alt skulle være en liten, uskyldig flørt.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 Ja si det : ) Kansje fordi det var en gammel drøm jeg hadde : ) Men den dama som jeg har likt best i mitt liv var 164 høy og hadde brunt hår.....drømmer og virkelighet stemmer aldri : )) Bekklager vist jeg har fornærma noen.....med mine drømmer : ))
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. juni 2006 #10 Skrevet 12. juni 2006 he he,neiiiii,jeg er 1.70,veldig mørk med mørkt langt rufsehår og brune øyne. og litt til....... Dessuten har jeg hatt en oppklaraene samtale med han karen som ville ha FRED.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #11 Skrevet 12. juni 2006 Fikk du murt i fin været i helga da :-). Hva murte du forresten ?
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #12 Skrevet 12. juni 2006 Høres ut som en voksen utgave av Ronja Røverdatter, nice : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå