Gå til innhold

Hvordan ville du pakket inn maten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt skal på overnattingstur og skal ha med seg matpakker. Rundstykker. Hvordan pakker jeg de best ned? Myke rundstykker er ikke det beste hvis man kan unngå det...;):forvirret:

I matpapir med pose over eller i folie? Andre forslag? Matboks blir mye å bære...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tøypose? Eventuelt et putetrekk det ikke er så nøye med?

Skrevet

Jeg liker myke rundstykker best så jeg pakker det inn i brødposer. Nam.

Skrevet

Ha gjerne pålegget ved siden av. Syltetøy i et lite glass, skinke/ost/tomat/agurk i folie osv.

Skrevet

Smøreost, leverpostei, sjokoladepålegg og makrell i tomat på tube er ideelt.

Skrevet

Ja, hadde det vært meg så hadde jeg hatt pålegg ved siden av, men lillegutt er 8,5 år og kommer ikke til å smøre seg mat på denne turen (uten foreldre!!)...Da spiser han dem tørre... "hadde ikke tid, mamma!"...synes jeg hører ham...;)

Gjest Gjest
Skrevet

Lag rundstykker med ost og skinke inne, piroger el, så slipper du tenke på at han ikke smører selv...

Skrevet

Hva med pizzasnurrer? :)

Skrevet

Jeg var ikke ute etter HVA han skulle spise (han skulle få ferdigsmurte rundstykker!), men hvordan pakke dem...;):)

De ble tilslutt pakket i folie - en og en. Gikk visst greit, men tror de ble mjuke - ikke sprø og herlige!! ;)

Neste gang får jeg prøve å pakke i noe annet - kanskje i et gammelt putevar?

Gjest Gjest
Skrevet

Men hvis han nesten ikke har tid til å spise og dermed sannsynligvis ikke ville tatt bryet med å ta på pålegg, da er han vel ikke så kresen at han ikke spiser myke rundstykker med pålegg? Mat er mat når man er på tur...

Skrevet
Men hvis han nesten ikke har tid til å spise og dermed sannsynligvis ikke ville tatt bryet med å ta på pålegg, da er han vel ikke så kresen at han ikke spiser myke rundstykker med pålegg? Mat er mat når man er på tur...

:)

Du har sikkert rett, men jeg håpet kanskje at han ville spist bedre hvis de var sprøe - men det gikk ikke slik... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...