Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Jeg er en jente på 20 år som har verdens aller beste samboer. Vi har vært sammen i 1,5 år,og har det flott sammen. det ensete jeg "savner" er diskusjoner av politisk/religiøs art, da han ikke er særlig interessert i sånnt. For en måned siden oppdaget jeg til min store forskrekkelse at jeg følte meg litt betatt av en venn av meg.Dette var ett etter en krangel mellom meg og samboeren... Denne vennen er min samboers strake motsettning, og deler de interessene som jeg nevnte over... Det jeg lurer på er om dette er normalt???Facinasjonen var ikke av seksuell art... Jeg vet at denne vennen har vært forelsket i meg før, men jeg var ikke forelsket i ham...-Men jeg tror dette førte til at jeg "lekte litt med tanken..." og dermed også ble litt facinet. Jeg dro ihvertfall til ham for å sehva denne facinasjonen var, og fant vel ut at det ikke var noe, men det jeg fikk vite var at han derimot hadde følelser for meg... Er det normalt at man i kranglete perioder kan bli facinert av venner?? jeg synes ikke dette er noe som helst morro!!
Cognizance Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Alternativ A: Nei, helt unormalt. Du må være rar! Alternativ B: Ja helt normalt. Rull en terning, slå mynt, whatever. Hvordan hjelper det deg å få vite om det er normalt eller ikke? Du er de facto fascinert av vennen din, om det er normalt eller ikke løser ikke problemene dine, gjør de vel?
Diktern Skrevet 11. juni 2006 #3 Skrevet 11. juni 2006 Helt normalt. Man kan være fascinert uten å være forelska.
Viviwoom Skrevet 12. juni 2006 #4 Skrevet 12. juni 2006 fascinasjon og forelskelse er to forskjellige ting. Ville ikke vært så bekymret for det, jeg. Hovedsaken er jo at du vet hva du føler for samboeren din, og at dere har det bra sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå