Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei søtnoser. :klem:

Det er jo ikke noe nytt at det finnes kosemose-klikker/gjenger her inne.

Så av ren nysgjerrighet spør jeg; I hvilken klikk er du med i? Og har dere navn på klikkene deres? :smilbla:

Er det sånn som i a og b-gjengen liksom? At det er "live by the gun, die by the gun", eller er jeg på vidden nå?

Har dere noen form for opptakskrav i disse gjengene?

Selv så er jeg med i min egen klikk. Den består av meg og meg selv. :smilbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen klikk-medlem jeg.

Jeg blir dessverre holdt på armlengs avstand. Sikkert fordi avataren min ikke er kul nok. Eller noe.

Skrevet
:(

Du kommer nok med i en skal du se. :troest:

Skrevet
Ingen klikk-medlem jeg.

Jeg blir dessverre holdt på armlengs avstand. Sikkert fordi avataren min ikke er kul nok. Eller noe.

Uff. Ja, det kan ha noe med avataren din å gjøre, ellers så er kanskje noe sinna på deg fordi du "tok" en annens avatar. :hoho:

Skrevet
Uff. Ja, det kan ha noe med avataren din å gjøre, ellers så er kanskje noe sinna på deg fordi du "tok" en annens avatar. :hoho:

Det var en annens nick jeg tok. Uforvarende selvfølgelig, men dog. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

er ikke med i en klikk her heldigvis.

Gjest d'Arc
Skrevet

Jeg var med i klikk libresse engang, men så ble jeg for gammel.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er medlem i en ganske stor, mektig og ikke minst hemmelig klikk her inne. Til og med navnet er hemmeligholdt.

Skrevet
Jeg var med i klikk libresse engang, men så ble jeg for gammel.

Hvis du jukser og lyver littegranne så kan du fortsatt være medlem altså. :smilbla: Bestemor er medlem. :)

Skrevet
Det var en annens nick jeg tok. Uforvarende selvfølgelig, men dog. ;)

Vel...sytinga hadde kommet uansett. Se bort i fra hvis du hadde valgt en KG-avatar riktig nok. :)

Skrevet
er ikke med i en klikk her heldigvis.

Det er godt du ikke er lei deg, da. :klem:

Skrevet
Jeg er medlem i en ganske stor, mektig og ikke minst hemmelig klikk her inne. Til og med navnet er hemmeligholdt.

:grine::overrasket:

Gjest Gjesta
Skrevet
Hei søtnoser.  :klem:

Det er jo ikke noe nytt at det finnes kosemose-klikker/gjenger her inne.

Så av ren nysgjerrighet spør jeg; I hvilken klikk er du med i? Og har dere navn på klikkene deres? :smilbla:

Er det sånn som i a og b-gjengen liksom? At det er "live by the gun, die by the gun", eller er jeg på vidden nå?

Har dere noen form for opptakskrav i disse gjengene?

Selv så er jeg med i min egen klikk. Den består av meg og meg selv. :smilbla:

Kan du utdype litt? Jeg synes spørsmålet/påstanden er ganske dårlig begrunnet (og da mener jeg innholdsmessig, ikke stavefeilene - dem var det overraskende få av i dette innlegget).

Hvilke klikker/gjenger er det som finnes, siden det ikke er noe nytt? Hvem er med i disse gjengene? Noe må du jo vite, siden det ikke er noe nytt.

Skrevet

Jeg er visst heller ikke verdig for klikkerne.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg lurer på om jeg kanskje oppfattes som en "klikker" siden jeg forholdsvis ofte får :klappe: og :bukke: og :klem: og sånt, men jeg vet ihvertfall ikke hvem som er i klikken sammen med meg...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klikker, og er stolt av det! (og må huske pilla mi før jeg sovner)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er medlem av en klikk her inne, og tør ikke stå fram med mitt virkelige nick nå. Vi er overalt, vi har makt og er ikke redde for å bruke den. Dessuten har vi kontakter innen CIA, Narvesen og NASA. Jonas Gahr Støre er sjefen vår og snart tar vi aliens over både KG og resten av universet.

Moaahaaa....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...