Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Hjelp! Skal på 30 års lag og har tat på meg min dyre lekre helt hviiite åletrange søte kjole. Nå er jeg redd jeg er overpyntet, eller at andre damer der skal synes jeg ikke er pen nok til å pynte meg sånn......*dårlig selvtillit*..Samboeren min insisterer på at jeg skal ha den på og sier at jeg ser bra ut Men kan man stole på samboere? Jajaja, jeg får mote meg opp og gå på festen og prøve å glemme hvordan jeg ser ut....
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Du er helt sikker pen nok til å pynte deg ( har aldri tenkt at noen ikke er pene nok til det ) og samboere skal man stole på! Lykke til, kos deg. Endret 9. juni 2006 av Mie
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Ville han ha gått med noen som så ille ut? Jeg pleier iverfall si til han om noe ikke ser bra ut, så jeg går ut fra at mannfolk og har vett nok til å gi beskjed. Kos deg på fest
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Du er sikkert kjempefin! Hva har du av tilbehør ig hår?
Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Du er sikkert lekker!! Fortell hvordan det gikk da!!
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 Går det an å pynte seg for mye? ← Definitivt. Når man skinner som et juletre på julaften er det kanskje litt over the top.
Snasen Skrevet 9. juni 2006 #10 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Ikke pen nok til å kunne pynte deg? Uansett, det er ofte vi pene som indirekte får beskjed om å ikke pynte oss. Vi skal av en eller annen merkelig grunn kle oss styggere. Slik at vi ikke tar oppmerksomheten vekk i fra andre. Nei, du trenger ikke å bekymre deg. Kle deg i din lekre hvite kjole. Du er nok HOT. Endret 9. juni 2006 av Sexy C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå