Gå til innhold

Er gitarspilling en magnet på jentene?

Anbefalte innlegg

Gjest Singel og pen
Skrevet

Har gutter mere dametekke dersom de kan spille gitar og synge fine sanger til?

Har merket meg at med en gang gutta drar fram gitaren, virker det ut som om jentene faller som fluer for dem!

Er det noen gitargutter med erfaring som kan fortelle om dette stemmer, og er det noen jenter som kan bekrefte dette?

Hvis det stemmer skal jeg lære meg gitar :sjenert::sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Min erfaring er at mange jenter faller for gutter som kan gjennomføre noen OK gitarriff med tungen. Men husk å bruke nylonstrenger, jeg bommet på dét en gang i russetiden.

Skrevet

Ja stålstrenger mot tungen er nok litt hardt ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja stålstrenger mot tungen er nok litt hardt ;)

De ble ingen klining den kvelden, for å være ærlig...

Gjest Chantal
Skrevet

Nei. Det holder med at du er singel og pen.

Gjest Gjesta
Skrevet

For meg har gitarklimpring motsatt effekt; det får meg til å løpe veldig raskt i motsatt retning. Muligens har det sammenheng med at jeg for veldig lenge siden var sammen med en som trodde han var den gjenfødte Jimi Hendrix, men som dessverre fikk hunder til å ule hvis han sang.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har tendenser til å falle for gutter/menn som kan spille og synge. Aner ikke hvorfor, men sånn er det. Men de må KUNNE det, det skal være fint å høre på.

Skrevet

Jeg har sansen for gutter som kan spille gitar, det må jeg innrømme. Men har kjæreste som aldri har tatt i en, så så viktig er det ikke. ;)

Skrevet

De fleste syns det er kult å høre på folk som er flinke til å spille gitar. Personlig har jeg aldri opplevd at man får no bedre draget på damene med gitar enn uten, men man får jo litt ekstra oppmerksomhet fordi folk liker å høre på at man spiller og synger :)

Skrevet

Personlig så hadde jeg løpt og funnet repet hvis en gutt satte i gang med sang og gitarspilling foran meg. :)

Gjest splæsj
Skrevet

Tja, jo... Men jeg liker pianospillere enda bedre.

Gjest gjest1
Skrevet

Piano er litt vanskeligere å ta med seg på fest da.

Jeg har en svoger som er en racer på gitar, han har fungert som oppvarming for kjente norske grupper før konserter bl.a. så han KAN virkelig spille og synge, og han har jo ALLE sangene i permen sin, så når det er fest så håper alle at han skal ta med gitaren. Det er jo så kjempekos når han synger og spiller, og så synger vi med på de låtene vi mer eller mindre kan...

Skrevet

Gitarspill imponerer meg ikke...

Men jeg sjarmeres av gutter som kan synge :)

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Piano er litt vanskeligere å ta med seg på fest da.

Jeg har en svoger som er en racer på gitar, han har fungert som oppvarming for kjente norske grupper før konserter bl.a. så han KAN virkelig spille og synge, og han har jo ALLE sangene i permen sin, så når det er fest så håper alle at han skal ta med gitaren. Det er jo så kjempekos når han synger og spiller, og så synger vi med på de låtene vi mer eller mindre kan...

Hm, nå beskriver du nesten samboeren min (minus det jeg har uthevet, og at han selvsagt ikke er min svoger) ;)

Da jeg møtte samboer for første gang, spilte han gitar for den gjengen jeg satt sammen med! Jeg smeltet tvert, men det hadde jeg nok gjort uten gitaren også!

En venn av oss uttalte en gang til samboer: "fy...fa..dere gutter som kan spille gittar, dere har`n halveis inne bare dere viser fram en gitar" :ler:

Stemmer nok det kanskje, men den var ikke halveis inne hos meg altså, snarere helt inne :sjenert::sjarmor: (nei, ikke første gangen)

:ler:

ps! Han kan spille piano også + at han har en fin sangstemme

Endret av Miloine
Skrevet

De er magnet på meg iallefall, det må jeg bare innrømme. Har falt for et par heller merkelige menn som var veldig musikalske, tviler på at jeg hadde blitt like begeistra om de ikke kunne spille gitar og synge :sjenert: . Det henger nok sammen med at jeg selv liker å synge og klimprer litt på gitar, så det er felles interesse liksom. Er jo så koselig å sitte en kveld og synge og spille seg gjennom den ene go-låta etter den andre!!

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Er jo så koselig å sitte en kveld og synge og spille seg gjennom den ene go-låta etter den andre!!

:Nikke: Det er nemlig det det er :danse:

Endret av Miloine
Skrevet

Å ja -er særdeles svak for gutter med gitar og sangstemme :hjerter: Men som det ble ble sagt, han må kunne spille og synge, å bare klimpre løs og gaule i vilden sky kan fort ha motsatt effekt... ;)

Gjest d'Arc
Skrevet (endret)

De fleste jeg kjenner som kan spille gitar, har langt hår og slitte klær. Men om jeg noen gang møter en normal og velstelt mann som kan spille et par go-sommerlåter, da hadde smelter jeg nok.

Endret av d'Arc
Skrevet

Liker også gitar...men det viktigste er jo personen bak gitaren eller hva?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...