Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Bra eller dårlig resultat? Har ganske unormalt mye hår på leggene, tror dere den får med alt? Varer resultatet lenge? Og er den bra? Og finnes det to forskjellige, kald og varm voks?
Arkana Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Jeg synes varmvoksen er veldig bra. Den får med seg alt og resultatet holder en god stund. Siden stripsene setter seg så godt er det lett å få "alt i ett røsk", og det gjør derfor ikke vondt. Kaldvoksen derimot fester seg ikke, og bare lugger og tar ikke alle hårene.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Jeg rev med litt av huden på leggene mine da jeg prøve Veet-strips, og fikk dermed røde flekker som varte gjennom hele ferieturen min. Så aldri mer voks på meg...
brumma* Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Er også fornøyd med varmvoksen. Hvor lang tid det tar før hårene vokser ut igjen, kommer an på hvor fort håret ditt vokser. Jeg en venninne som omtrent vokser en gang pr sommer, en annen må vokse minst hver andre uke... Den får bort alle hårene mine. Har vel ganske normalt med hår...
*Emma* Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Jeg prøvde stripsen... Resultat... -tok nesten ikke noe (mulig det ikke var langt nok) -au au au -røde prikker på bena -klissete voks satt igjen og var vanskelig å få vekk.,.. Takke meg til barberhøvelen...
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #6 Skrevet 10. juni 2006 Er "strips" og varmvoks/kaldvoks forskjellige ting? Gjest: Hvilken av disse brukte du? Du som mistet litt av huden.
Gjest Hudløs Skrevet 10. juni 2006 #7 Skrevet 10. juni 2006 Jeg som røsket med litt hud (æsj) brukte de kalde voksstripsene som man skal varme opp i henda før man setter på huden. Tviler på at det er så mange som opplever akkurat det samme som meg, men jeg fulgte i alle fall instruksjonene til punkt og prikke. Jeg har ikke sensitiv hud, men har ikke turt å prøve voks igjen, i tilfelle det samme skulle skje en gang til. (Dessuten har jeg grove hår som lett vokser inn i huden, så voksing er uansett ikke helt idellt...) Velvel, voksing er så populært, så noen fordeler må det jo ha!
Gjest Virvel Skrevet 11. juni 2006 #8 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Er "strips" og varmvoks/kaldvoks forskjellige ting? Gjest: Hvilken av disse brukte du? Du som mistet litt av huden. ← Strips er ferdige til bruk, dvs. strips med voks på. Varmvoks varmer du opp, kliner på huden, stryker rene strips over og røsker av. Endret 11. juni 2006 av Virvel
Gjest Nefertiti Skrevet 11. juni 2006 #9 Skrevet 11. juni 2006 Vil ikke anbefale disse kaldvoks stripsene. Det blir bare tull. Ikke er de effektive heller.
Nilma Skrevet 11. juni 2006 #10 Skrevet 11. juni 2006 Enten har jeg snål hårvekst eller uovertruffen teknikk , for jeg har ingen problemer med å bruke voksstrips. Glatt blir det, og mye enklere og mindre søl enn med varmvoks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå