Svart Katt Skrevet 12. juni 2006 #21 Skrevet 12. juni 2006 Litt på siden, men jeg husker jeg leste en oversikt over "hva menn tenner på". (Antakeligvis på et teit nettsted som Side2 eller lignende.) Der sto det at menn tenner på å snakke i telefonen mens de har sex. Jepp. Hm.. Eller var det kanskje at de tente på at dama snakka i telefonen under akten? Kanskje det var det. Ganske teit uansett.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #22 Skrevet 13. juni 2006 Vi synes det er kjempegøy når telefonen ringer vi... Da fortsetter den som ikke snakker i telefonen og prøver å vippe den andre fullstendig av pinnen For et uttrykk han har når han prøver å få med seg bittegrann av samtalen og ikke puste så tungt at de i den andre enden lurer på om han løper maraton! Gir han munnsex så øynene hans går i kryss, og det er faktisk ordentlig pirrende. Og gøy, og ertende... Men det er ikke gøy når akten blir avbrutt fordi h*n skal prate i telefonen altså! Da hadde nok beina vært krysset her i gården også, bare så det er sagt. Forklar at han sårer deg når han synes telefonen er viktigere enn sex med deg, jeg tror ikke han forstår hvor sårende han oppfører seg jeg.
Gjest 2324 Skrevet 13. juni 2006 #23 Skrevet 13. juni 2006 Telefon er da en ting.... hva med at han røyker mens vi er i doggystyle da? Tro det eller ei, men det har jeg faktisk opplevd at han fyrte opp en sigg under akten, og den akten ble ikke gammel. Da ble jeg ← Røyken får man spare til etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #24 Skrevet 13. juni 2006 Selv tar jeg aldri telefonen men kjæresten gjorde det i begynnelsen mens vi fortsatte. En gang søstra ringte så begynte hun etter hvert å klage over at kjærsten min var så ukonsentrert og ikke hørte ordentlig etter. Etter det ble det slutt på å ta telefonen.
Svart Katt Skrevet 13. juni 2006 #25 Skrevet 13. juni 2006 Jeg håper egentlig jeg aldri har snakket med noen i telefonen som har hatt sex samtidig som de har prata med meg.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 13. juni 2006 #26 Skrevet 13. juni 2006 Men når telefonen min har ringt så har jeg ALDRI svart! da har den fått ringe mens vi har holdt på. Jeg tror jeg skal svare i telefonen neste gang vi hr sex og min ringer - bare for å vise han hvor kjipt det er! Kanskje det er først da at han vil forstå.
Knurr Skrevet 13. juni 2006 #27 Skrevet 13. juni 2006 Vi synes det er kjempegøy når telefonen ringer vi... Da fortsetter den som ikke snakker i telefonen og prøver å vippe den andre fullstendig av pinnen ← Denne er jeg enig i! Veldig moro. Å alltid ta telefonen, med mindre det finnes en unnskyldning for det, er fullstendig uakseptabelt. Jeg hadde en ekstra god kompis en gang som ingen egentlig skulle vite at jeg holdt på med (ikke noe utroskap eller noe slikt, men det var litt hemmelig), og da tok vi telefonen begge to. Men det var veldig sært. Det er grenser for tilgjengelighet da! Syns du skal slå av telefonen hans, jeg. Hvis du mener at han ikke vil slutte med det, og fortsatt er verdt å ta vare på.
Heidipia Skrevet 15. juni 2006 #28 Skrevet 15. juni 2006 Telefon er da en ting.... hva med at han røyker mens vi er i doggystyle da? Tro det eller ei, men det har jeg faktisk opplevd at han fyrte opp en sigg under akten, og den akten ble ikke gammel. Da ble jeg ← Ha ha ha er det mulig....
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #29 Skrevet 15. juni 2006 Tråden minner meg om første gang jeg hadde sex, vi hadde jobbet med å få det til en stund, og mens vi endelig holdt på for første gang ringte mobiltelefonen min. Tok den selvfølgelig ikke Greit å bare skru av lyd og sånn før man begynner, slik at man slipper å bli forstyrret.
Yme Skrevet 16. juni 2006 #30 Skrevet 16. juni 2006 Det er skikkelig respektløst... Kjøp sån tråløs greie til han!
Gjest Tanita Skrevet 16. juni 2006 #31 Skrevet 16. juni 2006 Er det en grunn til å gjøre det slutt, for det er jo så respektløst...
Yme Skrevet 17. juni 2006 #32 Skrevet 17. juni 2006 Hahaha, dere er så rare Jenter er så følsomme på alt Sifra til han at du ikke liker det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå