Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Når vi har sex, og hvis telefonen ringer, så stopper han med det vi gjør og svarer! ALT er liksom viktigere enn meg! Er det vanlig å svare i telefonen midt oppi sexen? Herregud, jeg syns han er så respektløs ovenfor meg! Da er det vel ikke SÅ bra heller da, for hvis han virkelig hadde nytt det, så hadde han vel ikke enset telefonen engang... Eller hva??
Viviwoom Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Heh?!? Det hørtes merkelig ut... Pleier iallefall ikke å tenke så mye på sånt midt oppi, nei
Gjest 2324 Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Jeg hadde ikke akseptert det. Det hadde fått meg til å føle meg liten og ubetydelig.
mallina Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Hmrf Dette symes jeg er respektlaust. Jeg hadde også tenkt at han ikke syntes det var såå bra, hvis han stoppet for å ta tlf.. Hva sier han, hvis personen som ringer spørr hva han driver med? Trodde da ikke det var normalt å vike fra sex, pga en tlf liksom?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Så sant det ikke er noe som gjør at han venter på en VIKTIG tlf (sykdom i familien, krise på jobb osv), så hadde jeg blitt SINT. Til vanlig tenker jeg spm så at er det ikke noe som haster, så ringer folk igjen, og er det noe som haster, så ringer de naboen og ber henne gaule inn vinduet. (når jeg leser dette så begynner jeg å lure, har vi et litt rart forhold til naboen? )
Velvet Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Det har skjedd opp til flere ganger, men da i forb med at exen hadde vakttelefonen.
Amanlis Skrevet 10. juni 2006 #7 Skrevet 10. juni 2006 Da hadde jeg knepet beina sammen og snudd meg rundt. Nei, telefonen får vente!!!!
Krista83 Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 Det høres svært respektløst ut. Jeg pleier for min del alltid å skru av telefonen eller legge den i ett annet rom. På den måten kan vi ikke bli forstyrret. Har du tatt det opp med han? Og fortsetter dere etterpå?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #9 Skrevet 10. juni 2006 Når vi har sex, og hvis telefonen ringer, så stopper han med det vi gjør og svarer! ALT er liksom viktigere enn meg! Er det vanlig å svare i telefonen midt oppi sexen? Herregud, jeg syns han er så respektløs ovenfor meg! Da er det vel ikke SÅ bra heller da, for hvis han virkelig hadde nytt det, så hadde han vel ikke enset telefonen engang... Eller hva?? ← Han heter ikke Jarle vel? Har opplevd det samme. Han er så avhengig at det er helt sprøtt.
Gjest F*** mobil! Skrevet 10. juni 2006 #10 Skrevet 10. juni 2006 Nei han heter ikke Jarle. Og han kommer til å fortsette med å ta telefonen om vi har sex pga at kompisene er SÅ ****** viktige!!! Heretter blir det bare sex midt på natta! Gidder ikke å bli avbrutt og føle meg som en dildo han kan ta ut av skuffa når det passer han! ARGH!
Bentebent Skrevet 10. juni 2006 #11 Skrevet 10. juni 2006 Hadde kjæresten min avsluttet sex med meg for å ta telefonen, så hadde han nok gått på hode ut døra fort som fy!!! Jeg har opplevd det med eksen min et par ganger, men da var det fordi han var sykepleier og hadde vakt på sykehuset. så han måtte være tilgjengelig til enhver tid(når han hadde vakt)
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #12 Skrevet 10. juni 2006 Jeg trodde det var mer typisk for jenter å være så avhengig av mobilen? Har opplevd det samme, og det var ikke noe gøy. Midt i akten tok hun telefonen, og det var rimelig sært å ha henne sittende i "ridestillingen" og snakke i telefonen. Med sin mor!
SW20 Skrevet 11. juni 2006 #13 Skrevet 11. juni 2006 Hahaha, så utrolig bra tråd! Man svarer da ikke telefonen når man har sex! Hvis man er på vakt og folk forventer at du skal svare, da stiller det seg litt annerledes, men da burde man iallefall si ifra til partneren først, så de skjønner det... Eller bare ikke ha sex
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #14 Skrevet 11. juni 2006 Jeg trodde det var mer typisk for jenter å være så avhengig av mobilen? Har opplevd det samme, og det var ikke noe gøy. Midt i akten tok hun telefonen, og det var rimelig sært å ha henne sittende i "ridestillingen" og snakke i telefonen. Med sin mor! ← Da skulle du jo bare tatt tak i henne og peisa på som F Da tenker jeg samtalen hadde blitt avkorta
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. juni 2006 #15 Skrevet 11. juni 2006 Hva om du bare fortsetter og ser hvor lenge han klarer å holde samtalen gående?
Gjest Grønn Frosk Skrevet 11. juni 2006 #16 Skrevet 11. juni 2006 Jeg tror faktisk det hadde endt med knust telefon, jeg... Hadde blitt en smule amper om han bare "hoppa av" for ta telefonen
Gjest F*** mobil! Skrevet 11. juni 2006 #17 Skrevet 11. juni 2006 Hva om du bare fortsetter og ser hvor lenge han klarer å holde samtalen gående? ← Men han går ut av senga og i et annet rom og prater til han er ferdig med samtalen. Så kommer han tilbake og liksom skal fortsette der vi slap... Herregud, jeg er jo ingen dukke heller! Fy faen ass. Det er så turn-off når han gjør sånt. Og jeg blir sinna! Hvorfor må kjæresten min være så dum!?
Buster Skrevet 12. juni 2006 #18 Skrevet 12. juni 2006 Du sier det selv "hvorfor må kjæresten min være så dum", ja og det er han virkelig. Som noen her over har skrevet kunne jeg forstått dette om det var slik at man ventet på en kjempe viktig telefon fra sykehus, jobben man har søkt på eller slikt, men til vanlig hadde jeg overhodet ikke brydd meg om telefonen. Jeg som mann råder deg til å neste gan si at tar du den telefonen får du tømme deg med en real runk etterpå og glemme disse godsakene en stund fremover den respekt- og følelsesløse telefonsvarer. Dette er som du skriver ikke lett å skulle være upåirket ut av og jeg skjønner dukke følelsen som du viser til, og dette må da han slutte med. Gi ham skikkelig beskjed om be han om å ta til fornuft.
Frøken Freken Skrevet 12. juni 2006 #19 Skrevet 12. juni 2006 Gjør det til en regel at dere skrur av lyden eller telefonen når dere har sex. Jeg glemte ofte det når jeg nettopp hadde blitt sammen med kjæresten min, og den situasjonen som oppstår når tlf`en ringer er pinlig.. Man tenker, skal jeg ta den, skal jeg la den ringe osv. Jeg har aldri tatt den, men syntes nesten det var greiere å ta den og si at jeg ringer deg senere, enn å høre at den ringte. Den ringte jo leenge og. Men nei, jeg hadde ikke blitt veldig fornøyd dersom kjæresten min hadde stoppa selve sexakten for å ta telefonen. Dersom han hadde tatt den og samtidig fortsatt sexen så kan det det fint mulig være at jeg hadde syntes det var ekstra pirrende. Og mulig han synes det er pirrende, ha sex samtidig som man snakker med noen som er helt intetanende om hva som foregår.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #20 Skrevet 12. juni 2006 Telefon er da en ting.... hva med at han røyker mens vi er i doggystyle da? Tro det eller ei, men det har jeg faktisk opplevd at han fyrte opp en sigg under akten, og den akten ble ikke gammel. Da ble jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå