Elze Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Mulig jeg husker feil, men innbiller meg at A-magasinet hadde en oppskrift på spinatsuppe med kamskjell - en oppskrift fra Sult-restauranten på Lille Herbern. Noen som tilfeldigvis har oppskriften liggende?? Har prøvd å søke på aftenposten.no uten hell. Takk!
Elze Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2006 He he, fant det nå! Ikke A-magasinet, men Glad i mat (Ica-blekka). Hvis noen andre er interessert finnes oppskriften her: Lille Herbern
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Vet du hva? Sånt snobberi har ikke jeg lyst på i det hele tatt!! En real Big Mac hadde smakt nå sammen med en halv liter cola og pommes frites med masse ketchup. Deretter en softis med varm sjokoladesaus. Junikvelden avsluttes deretter med øl og potetgull.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Vet du hva? Sånt snobberi har ikke jeg lyst på i det hele tatt!! En real Big Mac hadde smakt nå sammen med en halv liter cola og pommes frites med masse ketchup. Deretter en softis med varm sjokoladesaus. Junikvelden avsluttes deretter med øl og potetgull. ← Om en stund kommer du kanskje til å lære deg forskjellen på mat og fôr... MacDonalds hører definitivt til i siste kategori.
skrue Skrevet 11. juni 2006 #5 Skrevet 11. juni 2006 (endret) Kan trygt si at om jeg måtte velge så hadde det blitt fergetur på meg. Endret 11. juni 2006 av skrue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå