Gjest Trillepille Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Kan noen fortelle litt hva som er bra/dårlig suging.... Hva man skal gjøre/ikke gjøre, tempo, trykk osv Ikke så lett å vite når man har lite erfaring!!
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 nå er det lenge siden sist, men han forrige syns nå det var gøy at jeg slikket hardt/brukte vakum osv! MVH Grisenøff
Gjest Elsker å bli sugd Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Ikke bra å høre at det er lenge siden sist..... det må trenes om man en god kukksugerske skal bli. For ikke så lenge siden var det en tråd her inne hvor en skrev at hun følte at hun ikke fikk til sugingen og var redd for å forsøke det igjen. I tråden var det en jente som kom opp med en glimrende ide, nemlig å øve seg på en is. F.eks. en Lollipopp hvor man skal forsøke å suge av sjokoladetrekket på toppen uten at isen brekker i 2. Dette er faktisk en meget god ide, som om dere vil bli gode til å suge pikk og dermed bli guttas favoritt jenter så spis is og øv i vei nå i sommermåneden Hvem vet, kanskje jeg er så heldig å få behandling av en av dere når dere slikker i vei på staken min i løpet av sommeren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå