Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Siden jeg kaster p-pillene om et par måneder, så tenkte jeg å begynne på folat nå, men hva koster en boks sånn ca? Vil ikke ha noe multivitamintilskudd ala gravimin eller hva det nå heter, jeg er fint fornøyd med det jeg allerede bruker, så det er rent folat jeg skal ha. Greit å vite sånn ca hva jeg må betale på apoteket (og greit å vite om apoteket her tar overpris )
Catrine Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Kan nok ikke hjelpe deg, men sitter å lurer på akkurat det samme...
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Jeg tror det koster ca 70 kroner for 100 tabletter.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Var nå ikke så ille det (hadde helt glemt jeg skulle handle det )
Malama Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Men, hvorfor vil du absolutt ikke bytte vitaminer? Gravitamin og lignende har vitaminmengder tilpasset en prøver/nygravid, som har andre behov enn et gjennomsnittsmenneske, mer av noe og mindre av annet (fordi det f.eks kan være skadelig for fosteret med overdose vitamin A er det redusert vitmin a mengde i disse)
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 For de jeg allerede bruker er tilpasset mine behov, også som prøver, eneste er at det er for lite folat i de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå