Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 Se det som en morsom kontaktannonse? Jeg er liten, men veier fem kg over standard. Jeg er svært erotisk, hvis vi finner tonen. Men da kommer jeg til å nekte deg å lage barn. Jeg vil at du skal være en hobbit, og behandle meg som en alv. Finnes du? Du har frie hender, jeg har et nick, pm. Tviler på at jeg oppnår noe nå, men jeg trives best i selskap med en kreativ sjel som kan... alt mulig... vega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 Er ikke Kg-treff stedet for kontaktannonser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloody Archibald Skrevet 9. juni 2006 #3 Del Skrevet 9. juni 2006 Litt slack må vi tillate på Singelforumet. Vega får 9 av 10 poeng fra meg for innlegget. Hun hadde fått 10 dersom det ikke hadde vært opplagt at jeg stryker på de fleste av hennes kriterier. Go Vega! Archie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 10. juni 2006 #4 Del Skrevet 10. juni 2006 he he, den der var herlig iøyenfallende Vega... go for it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. juni 2006 #5 Del Skrevet 10. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 10. juni 2006 #6 Del Skrevet 10. juni 2006 Hobitter og alver.... Håper du får napp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #7 Del Skrevet 10. juni 2006 Her i byen er det en som ser ut som Frodo. Ta han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 11. juni 2006 #8 Del Skrevet 11. juni 2006 PM er underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 11. juni 2006 #9 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg vil at du skal være en hobbit, og behandle meg som en alv. ← Pokker at preferansene dine ikke er omvendt ... O.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #10 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvem ser ut som Frodo her? Hvem hvem hvem? Er det hemmelig? (finnes pm...jeg skal ikke sladre...) ... men jeg er sikkert for gammel... bortsett fra at hobbiter og alver pleier bli svært gamle da...og alder er relative saker. Jeg er ikke på sjekkern, jeg ville bare få litt oppmerksomhet. Det er ingen som har sendt meg pm heller, så hele greia vitner om at det ikke finnes noen her for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #11 Del Skrevet 14. juni 2006 Archie, stilte jeg for høye krav? Jeg sa jo egentlig ingenting... men ser at jeg kan misforstås. "jeg vil nekte deg å lage barn", er det derfor jeg ikke får pm fra noen? Det betyr jo - vel, legg noen fordommer til, så kan det bety hva som helst. Men dette er ikke noen kontaktannonse, ikke i det hele tatt. vega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 14. juni 2006 #12 Del Skrevet 14. juni 2006 Er du lesbisk? Siden du ikke har spesisfisert kjønn i sjekke-tråden din, og du er på kvinneguiden, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 14. juni 2006 #13 Del Skrevet 14. juni 2006 JEG sender deg da PM støtt. *furten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloody Archibald Skrevet 15. juni 2006 #14 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei Vega Jeg vil at du skal være en hobbit, og behandle meg som en alv men jeg trives best i selskap med en kreativ sjel som kan... alt mulig... Jeg oppfyller dessverre ikke disse kravene, kan vanskelig kalles en hobitt selv om jeg bruker 45 i sko (har ikke hobitter veldig store føtter?). Og jeg kan absolutt ikke alt mulig! Håper du har hell med deg i jakten Vega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #15 Del Skrevet 16. juni 2006 Ikke vær furten nu, Hui i Svingen. Jeg sjekket ikke opp deg... (forresten er det lenge siden jeg har fått pm fra deg nå... Om jeg er lesbisk? Jeg vet ikke, men tviler. Jeg har aldri liksom visst hva jeg skal gjøre med damer uten å komme videre enn til kyssestadiet... og det er mange år siden. Jo, Archie, hobbiter har store føtter, men Frodo kan jo heller ikke "alt". Den ringen hjalp han jo med masse rart og han hadde mange medhjelpere... Må presisere at jeg ikke er ute etter noen ring, ikke i det hele tatt... (hvis det virker som jeg er giftesyk, mener jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #16 Del Skrevet 16. juni 2006 Dårlig og skikkelig mad gjort... Det må vel finnes menn her som har kamerater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 16. juni 2006 #17 Del Skrevet 16. juni 2006 Dessverre ingen single kamerater som ikke ønsker seg barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2006 #18 Del Skrevet 16. juni 2006 Dot com, jeg skrev jo at jeg ikke VILLE HA BARN, og helst bør gutta ha fått litt hårvekst før jeg ser på dem... (ser med rare øyne på dem...) Niks, jeg skal overleve sommeren uten. Planene er klare så alt er håpløst. Men mulig jeg kan invitere til bryllup med 2000 gjester om par fem år... Da er Hu i Svima (ha ha) og DD hennes bedt, og kanskje noen flere, men jeg vil også gifte meg med en same med mange rein... men de vil jo ha barn så jeg håper det er en der som har så stor slekt at han gir pokkern... (Det må de go gi f... i - de har jo nok med bidrag.) Det eneste jeg kan er nesten ingenting... men jeg kan lage bål selv om regn har falt i uker, kryptisk, men sant men skal pøve skjerpe meg. Lyst å skrive, men får besøk nå... Skal aldri gifte meg, så glem det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå