Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 jeg skal nedover europa i sommer. er det mulig å veksle norske kontanter til euro på flyplassene? går det an å veksle norske kontanter til euro i norske banker? (utenom denne streiken da)? jeg ville veksle 500 kr i fjor i en bank men fikk beskjed om å bruke valutaminibanken istedet. hva gjør jeg da når jeg ikke har penger på konto bare kontanter?
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Du kan veksle på Gardermoen, i hvertfall. En gang tabbet jeg meg ut og tok ut norske kroner i stedet for euro (gammel vane osv), og da fikk jeg vekslet tilbake i vekslingsskranken på flyplassen. Men generelt er det endel dyrere enn å ta ut valuta fra minibank direkte.
Majka Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg har iallfall vekslet fra norske kroner til annen valuta på flyplass i utlandet. De tok bare i mot norske selder. Vet ikke helt hvor god kursen var. Endret 9. juni 2006 av Majka
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Jeg pleier å ta ut valuta i valuta-minibanken på Gardermoen. Jeg ville da aldri ha dratt på tur til utlandet uten penger på konto!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå