thering Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Hei Er det noen som har noen ide om hva en distribusjnsleder med 36 personer under seg vil kunne forvente av lønn i Posten Norge. Vurderer å søke stillingen, men er usikker på bl.a. lønnsbetingelser og evnt. normalarbeidstid. Noen som kan hjelpe? Endret 9. juni 2006 av thering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 Oj, jeg vet ikke jeg, men jeg jobbet i Posten for noen år siden som postbetjentvikar på et av brevsentrene, og var i grunn veldig fornøyd med lønna. Fikk en del tillegg pga kveldsjobbing o.l, men grunnlønna var heller ikke dårlig. De som var skiftledere eller "toere" på ulike skift fikk også merkbare, gode tillegg. Mulig dette har stagnert siden min tid, altså. Normalarbeidstid vet jeg ikke... Kjenner ei som jobber i administrasjonen på et brevsenter nå, hun jobber vel normal dag, 8-16 e.l. Men har også kjent mange ledere som IKKE jobber normal dag, men følger ett eller flere skift. Beklager unøyaktig svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå