Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Kvinnene har Ottar, heldiggrisene.

Bør ikke vi herrer også ha en tilsvarende gruppe? Jeg synes det, og inviterer herved til stiftelsesmøte i Herregruppen Bodil. Jeg er dog åpen for navneendringer dersom Bodil ikke faller i smak (navnet Bodil, for ordens skyld).

Formålet er noe uklart, men det blir ganske lite ballerøsking.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kampsaker: Menn pisser stående, for faen. Noe annet er det jentemakta som har fått oss til å gjøre.

Skrevet

Ja, jeg og noen kompiser har lenge planlagt å starte Mannegruppa Oda.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Kampsaker: Menn pisser stående, for faen. Noe annet er det jentemakta som har fått oss til å gjøre.

Jeg synes det er et nederlag at en sånn selvfølge behøver å være en kampsak. Men må man, så må man.

Kanskje man samtidig kan kjempe for flere hushjørner å pisse på.

Endret av Kvinneguden
Skrevet

Eventuelt flere offentlige, og gratis, pissoarer.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Ja, jeg og noen kompiser har lenge planlagt å starte Mannegruppa Oda.

Her har vi allerede en potensiell navnedebatt. Løses dette gjennom en poll?

I så fall er det vel Knig James som har størst kommpettannse

Endret av Kvinneguden
Gjest pjokken
Skrevet

Vi gutter har mer hår i ræva enn jentene og vi kan onanere ved å dra tissen fram og tilbake.

Skrevet

Hva med, å få gå i fred på gata uten sleske stirrende blikk

fra damer ?

Gjest Gjesta
Skrevet
Hva med, å få gå i fred på gata uten sleske stirrende blikk

fra damer ?

Mhm, der er du inne på et av de evige problemene. Selv må jeg innrømme at jeg har blitt vant til det, slik at det ikke plager meg så mye som tidligere. Jeg sliter mer med dem som rett og slett sklir av barkrakken i ren opphisselse straks jeg entrer et slikt sted.

Skrevet

*grøss* kom på Grete Waitz løpene og andre tilstelninger hvor gamle krapyl tafser fritt på lammekjøtt som meg.. :overrasket:

Gjest Gjesta
Skrevet
*grøss* kom på Grete Waitz løpene og andre tilstelninger hvor gamle krapyl tafser fritt på lammekjøtt som meg.. :overrasket:

En enkel løsning på et ekkelt problem:

Samtidig som dette løpet arrangeres kan man gjennomføre et Bodilmesterskap i speedzapping, luftgitar eller øljekking med tilløp et helt annet sted. Bolkesjø er ofte ganske uforstyrret den helgen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Superlammet; går ikke forresten Tom Waits løpet samtidig?

Skrevet

Høres ikke dumt ut.

Øljekking kommer i forskjellige grener da, husk det. Man har forskjellige verktøy som f.eks den tradisjonelle øljekken, lightern, øyebryn, tann, ring og bordkant.

Gjest Gjesta
Skrevet
Høres ikke dumt ut.

Øljekking kommer i forskjellige grener da, husk det. Man har forskjellige verktøy som f.eks den tradisjonelle øljekken, lightern, øyebryn, tann, ring og bordkant.

Selvsagt. For ikke å snakke om lagtempo.

Skrevet

Speedzapping kommer også i forskjellige klasser. Man har Kabel og Parabol, samt Dekoder med to kontrollere.

Høres uansett ut som noe som kunne vært på årsmøtet til Ottar.... :S

Tom Waits-løpet ja. Det skulle vi laget. Løpt til nærmeste pub for å røyke og tylle i seg brun sprit.

Skrevet

Tom Waits løpet som lagtempo, med inlagt styrt etapper.

Skrevet

Jeg vil være med!

Jeg syns det er forfærdelig at kvinner har tatt fraoss gleden i å legge egg! Om de aldri hadde blitt lagd, hadde vi lagt egg, å det syns jeg er helt jævla at vi går glipp av :frustrert:

Skrevet

Ja, hvorfor er det bare kvinner som skal få lov til å føde barn?! Diskriminering.

Og hva med serieorgasmer?

Skrevet
Ja, hvorfor er det bare kvinner som skal få lov til å føde barn?! Diskriminering.

Og hva med serieorgasmer?

Vi kan faktisk trene oss opp! Det er samma muskelen som du bruker når du holder igjen piss... den kan brukes til å holde igjen andre ting og, med litt (veldig mye) øving ;) hehehe

En aan ting som plager meg er att jenter er mye penere og mer atraktive enn oss... DRITTSEKKER!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...