Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Kvinnene har Ottar, heldiggrisene. Bør ikke vi herrer også ha en tilsvarende gruppe? Jeg synes det, og inviterer herved til stiftelsesmøte i Herregruppen Bodil. Jeg er dog åpen for navneendringer dersom Bodil ikke faller i smak (navnet Bodil, for ordens skyld). Formålet er noe uklart, men det blir ganske lite ballerøsking.
punktom Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Kampsaker: Menn pisser stående, for faen. Noe annet er det jentemakta som har fått oss til å gjøre.
Superlammet Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Ja, jeg og noen kompiser har lenge planlagt å starte Mannegruppa Oda.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Kampsaker: Menn pisser stående, for faen. Noe annet er det jentemakta som har fått oss til å gjøre. ← Jeg synes det er et nederlag at en sånn selvfølge behøver å være en kampsak. Men må man, så må man. Kanskje man samtidig kan kjempe for flere hushjørner å pisse på. Endret 9. juni 2006 av Kvinneguden
Superlammet Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Eventuelt flere offentlige, og gratis, pissoarer.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Ja, jeg og noen kompiser har lenge planlagt å starte Mannegruppa Oda. ← Her har vi allerede en potensiell navnedebatt. Løses dette gjennom en poll? I så fall er det vel Knig James som har størst kommpettannse Endret 9. juni 2006 av Kvinneguden
Gjest pjokken Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Vi gutter har mer hår i ræva enn jentene og vi kan onanere ved å dra tissen fram og tilbake.
Gjest Tyr Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 Hva med, å få gå i fred på gata uten sleske stirrende blikk fra damer ?
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 Hva med, å få gå i fred på gata uten sleske stirrende blikk fra damer ? ← Mhm, der er du inne på et av de evige problemene. Selv må jeg innrømme at jeg har blitt vant til det, slik at det ikke plager meg så mye som tidligere. Jeg sliter mer med dem som rett og slett sklir av barkrakken i ren opphisselse straks jeg entrer et slikt sted.
Superlammet Skrevet 9. juni 2006 #10 Skrevet 9. juni 2006 *grøss* kom på Grete Waitz løpene og andre tilstelninger hvor gamle krapyl tafser fritt på lammekjøtt som meg..
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #11 Skrevet 9. juni 2006 *grøss* kom på Grete Waitz løpene og andre tilstelninger hvor gamle krapyl tafser fritt på lammekjøtt som meg.. ← En enkel løsning på et ekkelt problem: Samtidig som dette løpet arrangeres kan man gjennomføre et Bodilmesterskap i speedzapping, luftgitar eller øljekking med tilløp et helt annet sted. Bolkesjø er ofte ganske uforstyrret den helgen.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #12 Skrevet 9. juni 2006 Superlammet; går ikke forresten Tom Waits løpet samtidig?
Superlammet Skrevet 9. juni 2006 #13 Skrevet 9. juni 2006 Høres ikke dumt ut. Øljekking kommer i forskjellige grener da, husk det. Man har forskjellige verktøy som f.eks den tradisjonelle øljekken, lightern, øyebryn, tann, ring og bordkant.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #14 Skrevet 9. juni 2006 Høres ikke dumt ut. Øljekking kommer i forskjellige grener da, husk det. Man har forskjellige verktøy som f.eks den tradisjonelle øljekken, lightern, øyebryn, tann, ring og bordkant. ← Selvsagt. For ikke å snakke om lagtempo.
Superlammet Skrevet 9. juni 2006 #15 Skrevet 9. juni 2006 Speedzapping kommer også i forskjellige klasser. Man har Kabel og Parabol, samt Dekoder med to kontrollere. Høres uansett ut som noe som kunne vært på årsmøtet til Ottar.... :S Tom Waits-løpet ja. Det skulle vi laget. Løpt til nærmeste pub for å røyke og tylle i seg brun sprit.
Gjest Tyr Skrevet 9. juni 2006 #16 Skrevet 9. juni 2006 Tom Waits løpet som lagtempo, med inlagt styrt etapper.
Yme Skrevet 9. juni 2006 #17 Skrevet 9. juni 2006 Jeg vil være med! Jeg syns det er forfærdelig at kvinner har tatt fraoss gleden i å legge egg! Om de aldri hadde blitt lagd, hadde vi lagt egg, å det syns jeg er helt jævla at vi går glipp av
punktom Skrevet 9. juni 2006 #18 Skrevet 9. juni 2006 Ja, hvorfor er det bare kvinner som skal få lov til å føde barn?! Diskriminering. Og hva med serieorgasmer?
Yme Skrevet 9. juni 2006 #19 Skrevet 9. juni 2006 Ja, hvorfor er det bare kvinner som skal få lov til å føde barn?! Diskriminering. Og hva med serieorgasmer? ← Vi kan faktisk trene oss opp! Det er samma muskelen som du bruker når du holder igjen piss... den kan brukes til å holde igjen andre ting og, med litt (veldig mye) øving hehehe En aan ting som plager meg er att jenter er mye penere og mer atraktive enn oss... DRITTSEKKER!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå