Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 4 spørsmål: Jeg tenker til hverdags. 1. Hva slags klær mååååå en ha i denne sommeren 2006? 2. Hva er du på jakt etter når du skal kjøpe noe nytt? 3. Fortell om hva som er favoritt-sommer-klesplagget ditt? Farge osv. Derfor jeg spør er at jeg trenger å få litt inspriasjon til å kjøpe meg noe nytt. Har hatt en litt down-periode både med øknmisk og andre ting i det siste året....så da må jeg prøve å få meg liten oppkvikker... Takk for at du ville svare. Ønsker deg en god forsommer,
Malia Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 det neste jeg skal ha nå er et langt skjørt og en capribukse i olastoff, flipp flopper(eller hawaiianas som de kaller dem nå) og en fin sommer topp. Har allerede kjøpt mange singletter, gensere med trekvarts ermer, en med striper b.la., en shorts på hm, capribukse på hm og to par ballerinasko fra dinsko, ett i hvitt og et med fint mønster på. Har også lyst på ett par (åh nå har jeg glemt hva det heter) men slike med høye korkhæler
Gjest Tanita Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Mitt favorittplagg er en kort-kort hip-hugger -- et kort jeansskjørt! Ellers sandaler med høy hæl, trenger ikke nødvendigvis være kilehæl, men det er stilig, og shorts er in nå. Og ingen sommer uten en lett tunika, med det skiftende været vi har her.
Millis Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 masse kjoler og masse skjørt og en haug av sandaler!
Gjest gjest 0 Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Sko med kilehæl og søte sommerkjoler som kan brukes til alle anledninger når man bruker forskjellig tilbehør
Snasen Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 1. Hva slags klær mååååå en ha i denne sommeren 2006? > La deg inspirere av 60-tallet. 2. Hva er du på jakt etter når du skal kjøpe noe nytt? > Vanskelig å svare på siden jeg har så mye av det meste. 3. Fortell om hva som er favoritt-sommer-klesplagget ditt? Farge osv. En rød skjorte-kjole. Jeg ser råbra ut i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå