Gå til innhold

Busktilhenger

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På meg virker det som om trådstarter her kun er ute etter å starte en gedigen unødvendig diskusjon eller prøver å forsvare noe som ikke trenger forsvar. Smaken er virkelig som baken, noen liker datteren og andre liker mora (jeg hadde likt begge deler).

Når du snakker om at 40 åringer ikke lenger barberer seg sånn generelt tror jeg at du tar veldig feil, dette da de aller fleste som har gjort eller gjør dette synes det er stilig, sexy, mer renslig osv. Jeg tror ikke at det er slik at når man runder de førti så kastes barberblader i søppelet. De aller fleste kvinner har et stort ønske om å være attraktiv for sin mann, i mye større grad enn hva en mann strever for å være veldig ungdommelig og flott for sin fruentimmer. Hvorfor det er slik er vel bare det at kvinner har et mye større markeingsbehov og konkurranse seg imellom enn det menn har. Plages menn av at der slik, nei overhodet ikke. Derimot gleder dette menn og gir oss en følelse av å være spesielle.

Jeg ville undret meg over om min samboer sluttet å dolle seg litt om dagene bare fordi vi ikke skulle gjøre noe ute balnt folk. Jeg ser på det at hun sminker seg som at hun ønsker å vøre flott og aktraktiv for meg, og dette liker jeg. Personlig liker jeg barbert eller pent og velstelt frisering best, dette fremfor et påfallende ustelt underliv som har vært gjennom mange runder med sex og vet hva som kreves for å kunne gi all verdens orgasmer.

Sansene våre er absolutt i fulleste funksjon sammen med damer som er blitt førsti, femti eller seksti for den sags skyld, og synet eller lykten av en ustelt ville frastøtt meg totalt. Jeg sier ikke at du ikke vasker eller steller pent meg deg selv nedentil fordi du ikke friserer deg der, men det er gjerne slik man tenker ved første øyekast.

Så må jeg jo spørre deg, ville du gitt en mann en skikkelig sugejobb om han var en av dem som hadde hår på hele staken og ikke bare selve kransen og på ballene. Jeg mener da med rette og hår på hele kuken forutenom under forhuden. Jeg er temmelig sikker på at ditt helt ærlige svar ville vært at du ville foretrukket en mann som ikke hadde mer hår enn rundt pikken og på ballene. Jo hvorfor, jo fordi det er noe litt ubehagelig og lite tiltalende med denne situasjon. Det finnes selvføleglig mange fetisjer, en av dem er hår. De tenner mer på en apekatt (ikke meningen å skulle støte noen her nå) enn på en kjempeflott modell som er HELT perfekt for de aller fleste andre.

Seksuell erfaring kommer med alder, partnere, trygghet, tillitt osv, og det er helt feil og forbinde alder med kunnskaper innen sex. Noen som er 45år gammel trenger ikke æ være bedre i køyen enn en som er 21år gammel feks. Dette kommer veldig an på hvor frigitt man er og mye annet.

Du er nok en av dem som ikke orker å barbere deg lenger og har begynt å bli gammel før du egentlig trenger å bli gammel, nei ta deg litt sammen og gled din mann/partner med en pen frisert kjønnshule. Så skal du nok se at han blir glad og svært positivt overrasket over dette og kanskje gleder seg til å slikke deg til himmels. Kunne jo være du fikk mer glede av sexlivet ditt også?

Gjest Gjest
Skrevet

takk for et bra svar buster .slike mannfolk vil norge ha... :klappe:

men hva gjør du oppe kl 4 om natta ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trodde de fleste menn ønsket yngre kvinner, jeg ;)

Nå er jeg 30 og husker hvordan menn 10-25 år eldre enn meg lå langflate etter meg når jeg var på byn som 25 åring.

Om mitt nåværende ekteskap skulle ta slutt når jeg er 45 så får jeg glede meg over at 90% av alle menn jeg møter da foretrekker meg over en 20 åring. Sikkert! :ironi::ler:

Ja, ja..det er jo noe å se frem til ;)

Skrevet
takk for et bra svar buster .slike mannfolk vil norge ha... :klappe:

men hva gjør du oppe kl 4 om natta ;)

Godt spørsmål som ikke kan svares like godt på dessverre, en av de nettene hvor Jon Blund ikke kommer som avtalt/planlagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...