Gjest 98tter Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Her skal det bli artig å få kommentarer. Min påstand er følgende: Hvis menn på min alder mot formodning skulle få et valg mellom en 45 årig eller en 20 årig kvinne for en seksuell opplevelse vil jeg påstå at 90% av alle men ville valgt damen på 45. Grunn: Disse ungjentene med et underliv som minner om tiåringer har ingenting å stille opp med mot 45 åringens seksuelle erfaring. Damer i denne aldersgruppen har et lass med erfaring når det gjelder seksuell nytelse og hva som skal til for å glede det annet kjønn. De jeg kaller for ungjenter har svært liten erfaring på området, da dette er er noe som kun kan læres av livets skole. Det er ikke ment som noen kritikk mot de unge. Dere er vakre å se på, men lite fristende til å praktisere med. Voksne damer har i de aller fleste tilfeller "busken" i behold. Hvorfor? De hvet hva som tenner menn! Ungjenter: Tenk på dette når dere iakttar en dame som dere annser som utgått på dato.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Først dotten, så alderen Snakk om herskerteknikker nå da! Hvor gammel er du, 98tter?
Sniken Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Hvor gammel er du, 98tter? ← Tror han og menn på hans alder må være 98 år og ikke helt "klar i toppen" lenger for å for å påstå at 90 % av alle menn vil ha valgt slik han sier..... Jeg vet om damer på over 40 år som har barbert kjønnet sitt og som går for å være attraktive kvinner i mitt nærmiljø..... men i helgen må jeg nok ta en tur på den lokal pub'en og fortelle alle gutta som prøver seg på disse damene at det nok ikke er så klokt å prøve å få disse damene på ryggen. Er redd det blir vanskelig å forklare dem at damenes seksuelle erfaring nok har forsvunnet i avløpsrøret etterhvert som høvelen har gjort jobben sin
Gjest 98tter Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Har du egentlig lest innlegget? Jeg anbefaler jo 45 åringene, så du burde heller oppforre gutta på puben. Forøvrig er jeg 44 år!
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Hmmm... tror det funker dårlig å plassere folk i seksuelle "båser" basert på alder og behåring...........
Gjest Chantal Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 Har du egentlig lest innlegget? Jeg anbefaler jo 45 åringene, så du burde heller oppforre gutta på puben. Forøvrig er jeg 44 år! ← Skal vi bli lei oss nå? Skal vi føle oss truffet? Jeg, for min del klarer meg fint uten en 44 åring.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 Har du egentlig lest innlegget? Jeg anbefaler jo 45 åringene, så du burde heller oppforre gutta på puben. Forøvrig er jeg 44 år! ← Så klart vil du ha en 45 år gammel dame da. Hva skal en 45-åring med en 20-åring? Det du skriver her er jo en normalitet! Jeg kan like godt starte et milelangt innlegg og argumentere for at jordbær er rødt og krangle ivei. Jeg oppforrer ingen sånn uten videre på en pub, ellers takk. Det er sikkert normalt for dere "godt voksne", siden alt dere bryr dere om er hår og dott
Sniken Skrevet 9. juni 2006 #10 Skrevet 9. juni 2006 Har du egentlig lest innlegget? Jeg anbefaler jo 45 åringene, så du burde heller oppforre gutta på puben. Forøvrig er jeg 44 år! ← Jada, har lest innlegget ditt jeg, men har du egentlig lest mitt? Sier der at jeg vet om damer på over 40 år som har barbert musa si, og som er populære hos gutta. I følge deg skal jo damer ha hår på musa i denne alderen for da kan di sine saker. Damer på 40 som da er barnert og ser ut som 10 åringer slik du sier, de kan jo da ikke ha noen erfaring igjen når hårdotten er borte?
mallina Skrevet 9. juni 2006 #11 Skrevet 9. juni 2006 Det er da mange damer på 45 som barberer dotten heelt bort. Tror du at de som beholder dotten gjør dette for å glede menn? Dette tror jeg desverre avhenger av hva kvinner synes er fint på seg selv.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #12 Skrevet 9. juni 2006 Folk i dette forumet begynner å bli så MONGO!
Nita Skrevet 9. juni 2006 #13 Skrevet 9. juni 2006 Jeg er 46 og har barbert bort dotten bortsett fra ei tynn stripe begynte nok som et moteinnfall, men i dag er det jo det jeg er vant med og det føles helt ok. Heldig for kjæresten min liker han det også.....og visst ikke, vel da hadde det vært hans problem
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #14 Skrevet 9. juni 2006 Jeg er 46 og har barbert bort dotten bortsett fra ei tynn stripe begynte nok som et moteinnfall, men i dag er det jo det jeg er vant med og det føles helt ok. Heldig for kjæresten min liker han det også.....og visst ikke, vel da hadde det vært hans problem ← Tror du trenger noen fler år bak deg jeg, altså. Dette er umoden og uakseptabel oppførsel, det å barbere seg! Jækla smårips!
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #16 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har passert de 40 og jeg barberer meg. Første gang var etter ønske fra kjæresten. Nå gjør jeg det fordi det passer meg! Av og til så gidder jeg ikke og lar det gro litt. Ingen skal komme her å si hva jeg skal gjøre og ikke gjøre bare fordi jeg har nådd en viss alder
Gjest Gjest_mann40_* Skrevet 10. juni 2006 #17 Skrevet 10. juni 2006 Også for meg er barbert helt "turn-off". Hvordan kan noe som minner om nyttårskalkunen være sexy. En passe dott er derimot SEXY! (Får dessuten motvilje mot noe som minner meg om små-jenter)
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #18 Skrevet 10. juni 2006 Her skal det bli artig å få kommentarer. Min påstand er følgende: Hvis menn på min alder mot formodning skulle bla bla bla bla bla bla... ← Å, vær så snill og ta av deg sokkene og stikk dem i kjeften. Hvor mange sånne barberingstråder har vi hatt nå? 100? 200?
SW20 Skrevet 10. juni 2006 #19 Skrevet 10. juni 2006 Hvis menn på min alder mot formodning skulle få et valg mellom en 45 årig eller en 20 årig kvinne for en seksuell opplevelse vil jeg påstå at 90% av alle men ville valgt damen på 45. ← Da er jeg blant de 10% som ville ha valgt hun på 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå