Gå til innhold

Når dukket dine gmailinvitasjoner opp?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt gmailkonto i nesten tre måneder, men jeg har kun brukt den aktivt de siste par ukene, før det var det kun et par mailer som ble sendt til og fra den.

Fant noe informasjon på siden hvor det står: “If you don't happen to see a blue Invite a friend box in your account, please be patient -- Gmail invitations are always randomly distributed. ”, kan være interessant å høre hvor lang tid det tok for deg :)

Det eneste jeg bekymrer meg litt for er om det en fare for at jeg kan ha latt mailen ligge brakk så lenge at det aldri dukker opp noen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Liten stund siden jeg fikk det, men tok vel et par uker fra jeg åpnet kontoen. Men hvis du kjenner noen som vil ha invites, så kan de garantert finne noen på nettet som vil gi dem. De fleste har i bøtter og spann.

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg har ikke. :tristbla: Ikke det at jeg bryr meg så mye da. Har hatt den samme mail-adr i mange år, og det blir for mye stress å bytte.

Gjest Gjest
Skrevet

Får garantert en til av han jeg fikk den første fra, men vil gjerne ha en invitasjon slik at jeg kan ha to parallelle kontoer selv uten at noen vet om den ene av de (har alltid hatt en offisiell, men fullt navn, og en med kun nick som jeg liker best å skjult fra de som kjenner meg IRL), og det er så vidt jeg vet kun mulig om jeg selv invitere meg selv.

Får se hva jeg gjør, dukker det ikke opp noe i løpet av et par tre måneder får jeg heller spørre noen av de som nærmest “spammer” utenlandske fora. :)

Skrevet

Fikk min etter etter kun et par dager.

Skrevet

Jeg har 99 innbydelser igjen, og jeg fikk dem nokså med en gang tror jeg. Merkelige greier.

Gjest Sabia
Skrevet

Hva er det som er så viktig med det? :klø: ?

Har jeg gått glipp av et poeng her?? Jeg fikk invite-boksen med en gang tror jeg..

Gjest Gjest
Skrevet

Uff.. Google er rett og slett for skummel.. Det eneste jeg bruker er søkemotoren, men cookies fra Google? Aldri i livet!

Gjest Sabia
Skrevet
Uff.. Google er rett og slett for skummel.. Det eneste jeg bruker er søkemotoren, men cookies fra Google? Aldri i livet!

:overrasket: Hvorfor det??!

Skrevet

Mine invitasjoner dukket opp ganske tidlig, og jo flere mailer du sender og mottar, jo flere invitasjoner får du. Jeg har masse invitasjoner igjen, så dersom du ønsker en invitasjon og ikke får lov til å invitere selv med det første, så sende meg en pm.

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvor lang tid det tok, er ganske lenge siden jeg åpnet kontoen min der, men så vidt jeg kan se av gamle mail så tok det ikke noe mer enn en uke. Spørs om det er helt sammenliknbart med hvordan det er å opprette ny konto nå? Ikke vet jeg, jeg har i alle fall 99 invites nå, og hver gang jeg har brukt blir det alltid fylt på igjen slik at jeg har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...