Eliza Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Vi bygger hus, og jeg skal for første gang i mitt liv få mitt eget vaskerom! Jippi! Men så var det det her med møblering og planlegging av rommet da. Hvordan bør jeg møblere? Har noen forslag til smarte skittentøyskurvløsninger? Tørketrommel eller ikke? Stor benk? La meg høre hvordan ditt drømmevaskerom ser ut!
Grooo Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Åh! Mannen driver og pusser opp vaskekjeller her nå, men har ikke kommet lenger enn gulv/tak og vegger. Vi er veldig usikkre på hvordan vi skal ha det, men vi skal i alle fall ha tørketrommel og vaksemaskin ved siden av hverandre med benkeplate over, og en stor sink-kum ved siden av der igjen. Så skal vi har store skap på den andre veggen, til sengetøy, håndklær etc. Og over vaksemaskin/tørketrommel skal vi ha overskap til ting og tang... Håpet er også å få til sykrok i det tredje hjørnet. Den blir litt liten, men da kan symaskinen stå der til vanlig når jeg bare holder på med småting, og så kan jeg ta den opp på spisestuebordet når jeg driver med store prosjekter. Skittentøy... Vi har liksom ikke blitt enige med oss selv ennå der... Men jeg tipper vi tar noen flere valg til uka!
~umulia~ Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Vi har kurvstativ til skittentøyet. Det syns jeg er veldig greit, for da kan jeg sortere når jeg legger skittentøyet i kurven i stedet for å måtte gå igjennom alt hver gang. Jeg har en kurv for hvitt tøy, en for mørkt, en liten kurv for hvitt undertøy, en liten for mørkt undertøy og en til håndklær/sengetøy. Syns dette fungerer supert. Men jeg har den på badet da, så da sorterer vi når vi kler av oss om kvelden. Sparer masse tid.
Gjest HB Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 I denne tråden kan du kanskje få noen tips. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...120&hl=vaskerom Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå