Gå til innhold

Ottar

Gjest sisterhood

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner et par fra Ottar bevegelsen, de er veldig sinte og har trangt gangsyn.

Ja det kan jo tenkes.

Tror ottar høner er for det meste gutteklippete mannehatene og penismisunnere i stor stil(Freud sa vel etterellerannet om dette en gang) ,Om ikke de ser slik ut oppfører de seg på den måten.

Tror ikke de liker menn en gang selv om de har unger :ler:

Det er de verste kvinnfolkene jeg vet om! Forhåpentligvis slutter de å føde unger ettehvert slik at en unngår nye generasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest sisterhood
Ja det kan jo tenkes.

Tror ottar høner er for det meste gutteklippete mannehatene og penismisunnere i stor stil(Freud sa vel etterellerannet om dette en gang) ,Om ikke de ser slik ut oppfører de seg på den måten.

Tror ikke de liker menn en gang selv om de har unger :ler:

Det er de verste kvinnfolkene jeg vet om! Forhåpentligvis slutter de å føde unger ettehvert slik at en unngår nye generasjoner.

Og nei du. Vi vil fortsatt føde og vi trenger ikke mannfolk lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter litt på gjerdet akkurat når det gjelder Ottar. Feminisme er en viktig kampsak, ikke noen tvil om det. Problemet er at jeg synes at tilnærmingen er latterlig. Det største problemet er ikke en sexbutikk eller at plakater på vegger får meg til å føle meg feit, det er gutteklubber i næringslivet og i politikken. Jeg vil heller ha skikkelig kvinnelig nettverksbygging enn ramponering av sexbutikker og tagging på hennes og mauritz plakater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prosiaczek
Elisabeth Batory ( etter navnet er kanskje stavet feil ), Men ingen har drept flere mennesker på egen hand en henne. Hitler og Stalin og mange andre diktatorer drepte aldri med egen hender men de ga ordrer om drap,

Men denne kvinnen drepte så mange som 2000 unge jenter med sine egen hender.

Ingen har drept flere en det hun har og hun levde i perioden 1560-1614

Elisabeth Batory tidens største masse morder og en kvinne. Men selfølgelig tar man alle menn og alle kvinner. Så har menn drept mest.

Men tar man en person så er det ingen som har drept mer en Elisabeth Batory

Erzsébet Báthory ble anklaget og erklært skyldig for massemord, ja, men det har senere blitt hevdet at hun var offer for et justismord.

Uansett kan det sies til hennes forsvar at hun var et resultat av innavl, og at hun levde i middelalderen(jeg vet at middelalderen var slutt i vest-europa på den tiden, men øst-europa og den østlige delen av sentral-europa lå litt etter). Folk gjorde veldig mye rart på den tiden. Hennes fjerne slektning(ifølge enkelte kilder) var Vlad Tepes, også kjent som Dracula, og han likviderte mellom 40 000 og 100 000 mennesker. Hvis man ser bort fra motivasjonsfaktorene her, vil jeg påstå at han var langt verre enn henne.

Det å kommandere andre til å begå udåden er, slik jeg ser det, hakket verre enn selv å stå for likvideringen; Man gjør et annet menneske til drapsmann!

Litt satt på spissen: er krigsherren som personlig lynsjer 200 mennesker verre enn han som får barnesoldater til å drepe 2000?

Det synes i alle fall ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Labellamia
Og nei du. Vi vil fortsatt føde og vi trenger ikke mannfolk lenger.

Hvordan skal dere føde da? Med hjelp av den hellige ånd? og hvis det er en kvinne? Hva er løsningen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...