Gå til innhold

Ottar

Gjest sisterhood

Anbefalte innlegg

H*n er et troll. Et troll er en person som kaster inn er brannfakkel for å så og sitte og se på ildstormen som starter i etterkant. Beste måten å ta livet utav troll er ved å ikke mate dem.

*spise opp maten sin selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sisterhood
H*n er et troll. Et troll er en person som kaster inn er brannfakkel for å så og sitte og se på ildstormen som starter i etterkant. Beste måten å ta livet utav troll er ved å ikke mate dem.

Talins definisjon av troll: En som er uenig med flertallsdiktaturet. Nice try.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er skapt for å tjene oss menn. Strengt tatt burde alle menn oppdra sine kvinner strengt og ha dem i en løpestreng mellom kjøkken, stue og soverom.

:sjarmor: jasså? er du nå sikker på det?

*tar frem pisken og .... gir til?.. prøvepisker litt?.. hmm.. legger den forvirret vekk igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talins definisjon av troll: En som er uenig med flertallsdiktaturet. Nice try.

Trolig under gruppen utav troll som ikke tåler at noen påpeker sannheten om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ

Sisterhood: Har alltid syntes du er kjempesjarmerende, søt, sexy, fantastisk utstråling, men ikke minst, du virker spennende å utfordrende;) håper vi kan ta kontakt, og at jeg selvfølgelig skal be deg ut på en romantisk middag for to;)

klemz fra Slangen

håper ikke kabel fra asylet ser det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sisterhood: Har alltid syntes du er kjempesjarmerende, søt, sexy, fantastisk utstråling, men ikke minst, du virker spennende å utfordrende;) håper vi kan ta kontakt, og at jeg selvfølgelig skal be deg ut på en romantisk middag for to;)

klemz fra Slangen

håper ikke kabel fra asylet ser det her

10hi. Hva hvis noen sladrer til Kabelsatan, da? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Jeg har lenge vurdert et medlemskap, siden jeg har hørt at det både klypes og sparkes baller over en lav sko. Spør du meg, burde man hatt en egen ballesparke eller balleklypedag. Dette fordi mannfolka burde få kjenne hvordan vi medsøstre har slitt opp gjennom årene.

Men er det noen som har erfaringer fra Ottar?

Du er tydelig vis ikke klar over at tidens største massemorder er en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorte Får Bææ
haha, jeg visste jeg hadde sett den formuleringen tidligere... :ler:

Alle damene får den, så vennligst ikke ta det som et kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg husker ikke om jeg har fått den, men jeg kan huske å ha sett en eller annen få den ja...

men hvis alle får den så har sikkert jeg fått den også.

Skal jeg ikke ta det som en kompliment altså? Tror du han bare kødder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippopotamus
Du er tydelig vis ikke klar over at tidens største massemorder er en kvinne.

Nå ble jeg nysgjerrig her. Hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Les og Forstå TS : "Kvinner er noen svin" Les og tenk over hva som blir sagt og ikke minst MENT. Hat avler Hat og vold avler vold.

Når det gjelder OTTAR så kjenner jeg faktisk 1 av de som var i leder psoisjon der og hun var det værste vennine eksemplaret en felles bekjent av oss har vært utsatt for. hun utnyttet henne så til de grader at det var en skam og si at hun tilhørte menneskeheten.

* "den størte hindringen til lykke er ens egen frykt for lykken"

* "om 100 år er alting glemt"

Rabbiate mennesker burde sendes til en egen øy hvor de kunne ta livet av hverandre slik at de lot oss "normale folk" være i fred.

* "en rabiat holdning fordrer et rabiat liv"

mvh

sam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Spør du meg, burde man hatt en egen ballesparke eller balleklypedag. Dette fordi mannfolka burde få kjenne hvordan vi medsøstre har slitt opp gjennom årene.

Har du forresten lagt merke til at det ikke finnes noen mannsorganisasjoner som arbeider for tråkking på kvinner, eller "mannshevding" på bekostning av kvinnene?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå ble jeg nysgjerrig her. Hvem?

Elisabeth Batory ( etter navnet er kanskje stavet feil ), Men ingen har drept flere mennesker på egen hand en henne. Hitler og Stalin og mange andre diktatorer drepte aldri med egen hender men de ga ordrer om drap,

Men denne kvinnen drepte så mange som 2000 unge jenter med sine egen hender.

Ingen har drept flere en det hun har og hun levde i perioden 1560-1614

Elisabeth Batory tidens største masse morder og en kvinne. Men selfølgelig tar man alle menn og alle kvinner. Så har menn drept mest.

Men tar man en person så er det ingen som har drept mer en Elisabeth Batory

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Elisabeth Batory ( etter navnet er kanskje stavet feil ), Men ingen har drept flere mennesker på egen hand en henne. Hitler og Stalin og mange andre diktatorer drepte aldri med egen hender men de ga ordrer om drap,

Men denne kvinnen drepte så mange som 2000 unge jenter med sine egen hender.

Ingen har drept flere en det hun har og hun levde i perioden 1560-1614

Elisabeth Batory tidens største masse morder og en kvinne. Men selfølgelig tar man alle menn og alle kvinner. Så har menn drept mest.

Men tar man en person så er det ingen som har drept mer en Elisabeth Batory

Det var jeg som skrev det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Jeg har lenge vurdert et medlemskap, siden jeg har hørt at det både klypes og sparkes baller over en lav sko. Spør du meg, burde man hatt en egen ballesparke eller balleklypedag. Dette fordi mannfolka burde få kjenne hvordan vi medsøstre har slitt opp gjennom årene.

Men er det noen som har erfaringer fra Ottar?

Slitt og slitt det kommer an på fra vilken tid. F.esk kvinnene fra Bronsealderen Jernalderen og Vikingtiden var høyt respekter man køddet ikke med dem.

Kvinnens nedgang og undertrykelse er hovedsakelig fra 1750 tallet og opp.

Og hvor mange rike adlige kvinner hadde makt ovr fattige menn under middelalderen,

Kvinner har hat sine problemer ja. Men hadde du kjent historien hadde du vist at dette har gått i bølge daler.

Men jeg synes du skal bli med i ottar så kan du gå rundt og si at menn er grunnen til alt galt osv. Så kan du tenke at kvinner føder menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...