Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde dere likt om jenta deres, eller gutten deres, hadde dratt på båttur til et tettsted og festa og så nachspiel i båten etterpå. Det var både jenter og gutter ombord i båten. Du var ikke med. Hvordan hadde du forholdt deg til dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hønemor som jeg er, nei, jeg hadde ikke likt det. Han kan ikke svømme, og på en liten båt er det ganske guffent om det oppstår krangler (det er en i flokken som har et direkte farlige temperament)

Utroskap hadde jeg ikke uroet meg for.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde bedt ham om å være forsiktig og ikke falle på sjøen når han skal pisse over rekka. Altså.. helt nøytral. Er du redd for at båt-nachspielet skal utvikle seg til en orgie? Kjærester må jo få lov til å gå på en hvilken som helst fest og ha det gøy, synes nå jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Å ikke kunne gå på fest uten kjæresten i ny og ne høres leit ut. Selv stoler jeg på min, og så lenge han ikke fester uten meg hver helg er sånt helt greit.

Ha det moro på fest hadde jeg sagt :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer helt an på båten og hvem som skulle kjøre den... og hvor lang båtturen var. Med ok båt, og sjåfør hadde vel alt vært greit?

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg hadde vært litt beskymret for at han skulle falle på sjøen, men det er det hele. Alle trenger sine "pustehull" fra forholdet, så jeg hadde unnet han den turen. :)

Gjest Godjenta79
Skrevet

Fester ofte uten kjæresten min jeg :) Med både gutter og jenter, mulig han ikke liker det, men han vil jo ikke være med, så da får han tåle det. Hadde ikke hatt noe problem med at han gikk ut uten meg, han fortjener en pause innimellom han også!

Skrevet

Beklager, skjønner ikke problemet! Er dere sammen hele tiden?

Gjest LilSweetie
Skrevet

Det er åpenbart mange her som er mer sjalu enn meg :overrasket:

Jeg hadde syntes det var hyggelig at han skulle på fest/båttur, og ikke bekymret meg.

(...og hadde jeg først bekymret meg, hadde det vært for fyllebåtkjøring, ikke for at han er på fest med jenter!!)

Skrevet

Han skulle bare reist, vi gjør stadig vekk ting hver for oss. Han har så hyggelige venner at jeg gjerne vil at han skal holde kontakten med dem.

Skrevet

Hvorfor skulle jeg ikke like det? Man må da ikke dilte rundt kjæresten døgnet rundt. Samboeren min drar gjerne på fester og andre ting (årlig skiferie, tur til Danmark e.l.) med vennene, og uten meg. Kunne ikke falle meg inn å nekte ham det, jeg er da ikke moren hans, og jeg vet han er voksen nok til å ikke å finne på tull .

Skrevet

Dersom det altså ikke er drukning du er bekymret for, blir mitt svar at jeg tror jeg hadde følt meg rimelig kvalt hvis ikke mannen min stakk ut en tur i blant uten meg. Og omvendt.

Skrevet

Som andre skriver her, så ville jeg vært mer bekymra for at han skulle dette på sjøen enn for noe annet. Når kjæresten min blir full, går det ikke alltid like rolig for seg, og kontrollen på kroppen er ikke alltid 100%, så sånn sett ville jeg ikke likt det. Men for å være helt ærlig så er jeg ikke så glad i mange folk ute i båt uansett om det er fest eller ikke. Men så er jeg en landkrabbe uten særlig "sjøerfaring".

Gjest Chantal
Skrevet

Hadde jeg hatt kjæreste hadde han måtte få lov til å dra på både fest og nachspiel uten meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe, kanskje før.. Men nå gir jeg f.. i slike ting. Tar meg heller en skikkelig fest selv med mine venninner og kamerater. :)

Gjest Little me
Skrevet

Hadde ikke gjort meg noen ting. :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg hadde vært litt beskymret for at han skulle falle på sjøen, men det er det hele. Alle trenger sine "pustehull" fra forholdet, så jeg hadde unnet han den turen.  :)

Samme her.

Akkurat nå driver jeg og pusher mannen min til å dra på tre ukers ferie til Thailand samen med tre kompiser :ler:

Skrevet
Hvorfor skulle jeg ikke like det? Man må da ikke dilte rundt kjæresten døgnet rundt. Samboeren min drar gjerne på fester og andre ting (årlig skiferie, tur til Danmark e.l.) med vennene, og uten meg. Kunne ikke falle meg inn å nekte ham det, jeg er da ikke moren hans, og jeg vet han er voksen nok til å ikke å finne på tull .

:enig_anim: :klappe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det hadde jeg ikke likt. Jeg må innrømme det. Synes ikke det er nødvendig med slike fylleturer når man er i et forhold. Kunne godt dratt på båttur, men uten fest og alkohol og ihvertfall nachspiel.

Jeg er en misantrop jeg også som mange andre i dette forumet, og hadde ikke likt det nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...