Gjest Little me Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Vi her inne har vel alle en ide om hvordan vi tror andre brukere ser ut uten å ha sett de IRL. Så her kan vi beskrive hvordan vi tror andre brukere ser ut så kan jo de få noe å humre over.
Gjest Little me Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Jeg begynner med iss. Jeg tror hun er lang, slank med et nydelig ansikt. Langt brunt hår og brune øyne. Rett og slett ganske modellpen. ( veit hun har briller, men det er jeg overbevist om at er en feil... )
Prinsesse på erten Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Eventuellt kan vi gå inn på tråden om kroppsfasonger og få noe av svaret der.... Endret 9. juni 2006 av Prinsesse på erten
Gjest Alive Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Little me, er litt sånn rampete og skøyeraktig i utseendet. Fregnete liten oppstopper nese. Vakre leende øyne, lyst hår som er litt bustete...
Gjest Little me Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Little me, er litt sånn rampete og skøyeraktig i utseendet. Fregnete liten oppstopper nese. Vakre leende øyne, lyst hår som er litt bustete... ← Fantastisk!!! Detta var morsommere enn jeg trudde. :)
Gjest Little me Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 nea Lita jente med masse krøller, blå øyne. Motebevisst, men kler seg i litt saggete bukser osv. Skikkelig livat med masse godt humør!
Yme Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Jeg ser egentlig ikke for meg hvordan noen a dere ser ut... Regner med at alle damene her er skikkelig pene og nakne... Hadde ikke giddi å vært her ellers!
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #10 Skrevet 9. juni 2006 Jeg tenker på hun Karen i Will&Grace når jeg ser innlegg av Sexy Cat...
Gjest Cristoph Skrevet 9. juni 2006 #11 Skrevet 9. juni 2006 sexy cat er overvektig, ninakanin er en deilig blondine, towelie har store dådyrøyne.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #12 Skrevet 9. juni 2006 sexy cat er overvektig, ninakanin er en deilig blondine, towelie har store dådyrøyne. ← og du chrisoph er verdens kjekkeste.
Yme Skrevet 9. juni 2006 #13 Skrevet 9. juni 2006 og du chrisoph er verdens kjekkeste. ← Fhaan! Jeg glemte å logge meg inn igjen ass...
Gjest Little me Skrevet 9. juni 2006 #14 Skrevet 9. juni 2006 Tråden min blir trasha Den var visst ikke så artig som jeg trudde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå