Gjest Gjest i dag Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Hei, jeg håper jeg nok en gang kan få neon gode råd av dere. Saken er den at jeg har vært single alenemor med barn i ca 10 år. Har hatt noen elskere men ingen seiøse forhold. Nå har jeg truffet en mann i ett års tid, og av en eller annen grunnklarer jeg ikke å avslutte dette. Er veldig forelsket, men denne mannen er rett og slett ikke bra for meg. Han er rett og slett kriminelt belastet. Dette er ikke noe jeg merker noe til, og derfor overser jeg det. Fordi jeg elsker følelsen av at han vil være sammen med meg, og jeg har det utrolig bra i hans selskap. Og han har en kjempefin personlighet, utrolig nok Går det an å bli dummere, noen som har litt samme erfaringer. Noen kommentarer eller råd
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Hvis det kriminielle ligger i fortiden og han har holdt sin sti ren en stund er det vel lov å gi han en ny sjanse. MEN jeg tror ikke du ville skrevet her hvis dette var historisk. Så spørsmålet blir: skal du bo sammen med en kriminell? Du har barn. Hva slags forbilde er han for dem? Det finnes mange menn der ute som kan passe, ikke bare en eneste. Tenk på det.
smidja Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Det er ikke så lett å vite hva man skal gjøre i en sånn situasjon. Og det er ikke så lett å gi noen råd, aner jo ikke hvor alvorlig kriminaliteten han driver med er. Du må nesten selv tenke gjennom hvilke konsekvenser det kan få for deg og barna om han blir tatt eller oppdaget. Hvordan dagliglivet deres er som et resultat av hva han driver med. Vil uansett ikke anbefale deg å flytte sammen med han.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Det er vel så alvorlig at han lever av det, en slags hvitsnipp forbryter. Men helt ærlig aner jeg ikke noe om hva det er. Og lukker vel øynene litt vel mye. Jeg vet jo hva jeg burde gjort. Men skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det jeg burde
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Tror jeg vet, men vet ikke. Du er fasinert av hans andre liv, av det spennede og det skjulte. Selvsagt får du ikke vite noen ting hvis han er proff. !!! Så hvorfor vet du at han er kriminell? Pga at han har sonet en dom, eller fordi han har lekket info til deg? For meg høres han ut som en mislykket figur som ikke ville fått en rolle i Olsenbanden engang. Det kan bety døden for han om han har lekket til deg, gitt deg info, torpedoene er grusomme og de følger alltid i kjølvannet. Hvis han virkelig er kriminell, så hold deg unna han. Han vil bli tatt av torpedos og du kan følge med i dragsuget, eller du kan få politiet på døra, og du har barn. Endret 9. juni 2006 av lillesky
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Du bør holde deg unna han. Ikke anmeld hvis du vet noe. Du kan også få torpedos på døra di hvis du anmelder og de vet det kommer fra deg. Det vil de fort oppdage. Politiet er også infiltrert i deler av kriminelle miljøer. Det er sjelden jeg blir sint, men nå blir jeg det, fordi ... Vel, glem det. Er du glad i han, så ta risken, men om han har gitt deg info om sensitive opplysninger, så glem han. Da er han ille ute allerede. Har han ikke gjort det, så risikerer du bare politiet på besøk. Det blir sikkert ikke hyggelig. Jeg tror det er en tulletråd, men svarer likevel. Endret 9. juni 2006 av Vega
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 (endret) jeg kjenner konene til flere som for noen år siden verserte i media, og damene ble ikke behandlet med silkehansker av politiet. Selv om barna var tilstede, og mennene var fengslet, brydde snuten seg niks om at det var barn der... Mennene var så proffe at de ikke fortalte damene noe. Jeg er ikke venninnene deres, men jeg kjenner historien. Jeg vet om en som de trodde hadde tystet, han ble tatt med ut i ødemarka og de stakk en klut i munnen hans, teipet igjen, og tok opp superlimet som de planta i hans hender og lot han holde rundt et tre... Hallo. Tror du jeg vet dette fra ingenting? Jeg holder meg unna slike folk, nettopp pga faren for å vite noe. Hvis politiet kommer til meg og spør, så vet jeg jo ikke hvem som gjorde dette, men historien ble fortalt meg, og de kan ikke få flere opplysninger av meg enn det. Jeg ville blitt skremt om jeg var TS. Endret 9. juni 2006 av lillesky
Sandra salamander Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 Med alle fmilietragediene som har vert oppe i media siste tiden, så burde det være ett enkelt valg å ligge anna kriminelle. Det at du har ett behov for å bli tilfredsstilt gjennom en annen mann skal da ikke gå utover barna dine? Det gjør det nå nemlig! Så lenge du bruker tid og krefter på noe som ikke burde være i livet deres. Bare det at du legger ut dette innlegget vitner om at du vet du er på full fart mot en real avsporing. På tide å ta seg selv i nakken kansje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå