Smørblomsten Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Nå kan du fremkalle dine digitale bilder for bare 10 øre pr stk!!!! DET ER BILLIG DET (sikkert for å kapre enda flere kunder...) Jeg har vært meget fornøyd med kvaliteten de 2 gangene jeg har brukt Elkjøp (til 50 øre/stk)
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Takk for tipset! Er inne å skal overføre bilder nå. Men kan detvirkelig være mulig at det skal ta over 100min å overføre 100bilder? (det står at det er forventet tid som gjenstår, og det går otrolig tregt) Jeg har ADSL.
liv Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Tilbudet varer ut i morgen så det er bare å bestille!
sanasol Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Hvor står det at tilbudet varer kun ut dagen? Finner det ikke...Driver å laster opp nå, og har 1192 min igjen. Dvs nesten 20 timer. Tror dere tilbudet gjelder fra man begynner opplastingen, eller når den er ferdig? Håper på det første. Hva tror dere?
Smørblomsten Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2006 Uff, nå ble jeg stressa gitt!! Får få ut fingern og bestille x antall idag da.... Rart at det ikke står hvor lenge tilbudet gjelder!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #7 Skrevet 10. juni 2006 Noen som vet om man kan bestille i 10*13 på Elkjøp?
vilde Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 Utrolig billig, men ... utrolig dårlig løsning Jeg har prøvd flere ganger denne uka, men så skjer det om og om igjen at serveren henger eller går ned. Idag hadde jge lastet opp 255 av 260 bilder når det skjedde, og da var alt borte. Takke meg til løsninger som holder en litt høyere kvalitet, lenge siden jeg har sett en såååå dårlig teknisk løsning
liv Skrevet 10. juni 2006 #9 Skrevet 10. juni 2006 -Du kan brenne de på cd og levere i butikken også.
Cupcake Skrevet 10. juni 2006 #10 Skrevet 10. juni 2006 Lastet ned det Windows bestillingsprogramvaren... men der står det at prisen er 50 øre pr. bilde... slik som det var før. Noen som vet om de trekker fra, slik at det blir 10 øre? Tror jeg venter litt med å sende bestillingen (selv om 50 øre ikke er så dyrt, skal sende opp MANGE bilder).
sanasol Skrevet 10. juni 2006 #11 Skrevet 10. juni 2006 Jeg har nettopp sendt bestillingen min, og da kostet det 10 øre iallefall. Mener det sto det også fra "begynnelsen", og at de ikke trakk det fra til slutt... Men lurer på hvor det står at tilbudet går ut idag. Finner det ikke.
Smørblomsten Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Uforutsett feil Det har oppstått en uforutsett feil. Administrator er informert om feilen per e-post og vil prøve å rette den. Prøv igjen senere. DENNE MELDINGEN HAR KOMMET 2 GANGER NÅ Kan da f...ikke bruke enda en 'halv kveld' for å forsøke på nytt...grrrrrrrrr Skal sende en klagemail til Elkjøp, GARANTERT Endret 10. juni 2006 av Smørblomsten
iss Skrevet 10. juni 2006 #13 Skrevet 10. juni 2006 Jeg og fikk denne meldingen!! Skrev mail med en gang jeg... Og startet å overføre neste bolk med bilder... Da jeg hadde gjort det og kom til kassa så var plutselig de forrige bildene med også!! Aner ikke hva som skjedde jeg...
Smørblomsten Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #14 Skrevet 10. juni 2006 Jeg og fikk denne meldingen!! Skrev mail med en gang jeg... Og startet å overføre neste bolk med bilder... Da jeg hadde gjort det og kom til kassa så var plutselig de forrige bildene med også!! Aner ikke hva som skjedde jeg... ← Riktig! Jeg så også at 'ved kassen' var det plutselig dobbelt opp. Men siden det var så billig gadd jeg ikke bry meg og bestilte dobbelt. Men så kom den forbanna feilmeld...Du kan tro jeg har sendt klagemail og venter i spenning på svar, forventer å få bildene til 10 øre pr stk i ettertid! For nå er tilbudet ALLEREDE endret til 50 øre pr stk (les: klokka er over midnatt)
iss Skrevet 10. juni 2006 #15 Skrevet 10. juni 2006 Ja jeg fikk ikke de siste bileden til 10 øre, men var ikke så mange så ble ikke dyrt allikevel...
Smørblomsten Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #16 Skrevet 10. juni 2006 Ja jeg fikk ikke de siste bileden til 10 øre, men var ikke så mange så ble ikke dyrt allikevel... ← Så du klarte å bestille nå nettopp, etter kl 00:00? Hmmm, så utrolig irriterende dette her...Timesvis har jeg brukt, til ingen nytte!
iss Skrevet 11. juni 2006 #17 Skrevet 11. juni 2006 Nei, jeg fikk de bildene jeg la inn etter 00 til 50 øre..
Brunhilde Skrevet 11. juni 2006 #18 Skrevet 11. juni 2006 Jeg hadde overhodet ingen problemer. Lastet opp og bestilte over 700 bilder i løpet av 2-3 timer i går kveld. Fikk ingen feilmeldinger og opplevde ingen problemer. Lastet ned programvaren for Mac og det fungerte helt fint. Eneste litt dumme var at det ikke var mulig å bestille mer enn 390 bilder i en omgang. Er spent på å se når bildene kommer i posten.
Smørblomsten Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #19 Skrevet 11. juni 2006 Jeg hadde overhodet ingen problemer. Lastet opp og bestilte over 700 bilder i løpet av 2-3 timer i går kveld. Fikk ingen feilmeldinger og opplevde ingen problemer. Lastet ned programvaren for Mac og det fungerte helt fint. Eneste litt dumme var at det ikke var mulig å bestille mer enn 390 bilder i en omgang. Er spent på å se når bildene kommer i posten. ← De to gangene jeg har bestilt har det tatt 6 dgr før jeg har mottatt mail fra Elkjøp om at bildene ligger klare for avhenting i butikken!
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #20 Skrevet 11. juni 2006 Hvorfor gidder dere bruke timevis på noe som ikke funker, og bli så sinte? Griskinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå