Gå til innhold

Fremkall bilder for 10 øre/stk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan du fremkalle dine digitale bilder for bare 10 øre pr stk!!!!

DET ER BILLIG DET :klappe:

(sikkert for å kapre enda flere kunder...) Jeg har vært meget fornøyd med kvaliteten de 2 gangene jeg har brukt Elkjøp (til 50 øre/stk) :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tipset! :) Er inne å skal overføre bilder nå. Men kan detvirkelig være mulig at det skal ta over 100min å overføre 100bilder? (det står at det er forventet tid som gjenstår, og det går otrolig tregt) Jeg har ADSL.

Skrevet

Tilbudet varer ut i morgen så det er bare å bestille!

Skrevet

Da må jeg gjøre ferdig det i mårra :forvirret:

Skrevet

Hvor står det at tilbudet varer kun ut dagen? Finner det ikke...Driver å laster opp nå, og har 1192 min igjen. Dvs nesten 20 timer. Tror dere tilbudet gjelder fra man begynner opplastingen, eller når den er ferdig? Håper på det første. Hva tror dere?

Skrevet

Uff, nå ble jeg stressa gitt!! Får få ut fingern og bestille x antall idag da....

Rart at det ikke står hvor lenge tilbudet gjelder!

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om man kan bestille i 10*13 på Elkjøp?

Skrevet

Utrolig billig, men ...

utrolig dårlig løsning :frustrert:

Jeg har prøvd flere ganger denne uka, men så skjer det om og om igjen at serveren henger eller går ned. Idag hadde jge lastet opp 255 av 260 bilder når det skjedde, og da var alt borte.

Takke meg til løsninger som holder en litt høyere kvalitet, lenge siden jeg har sett en såååå dårlig teknisk løsning :frustrert::frustrert::frustrert:

Skrevet

-Du kan brenne de på cd og levere i butikken også.

Skrevet

Lastet ned det Windows bestillingsprogramvaren... men der står det at prisen er 50 øre pr. bilde... slik som det var før. Noen som vet om de trekker fra, slik at det blir 10 øre? Tror jeg venter litt med å sende bestillingen (selv om 50 øre ikke er så dyrt, skal sende opp MANGE bilder).

Skrevet

Jeg har nettopp sendt bestillingen min, og da kostet det 10 øre iallefall. Mener det sto det også fra "begynnelsen", og at de ikke trakk det fra til slutt...

Men lurer på hvor det står at tilbudet går ut idag. Finner det ikke.

Skrevet (endret)

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Uforutsett feil

Det har oppstått en uforutsett feil. Administrator er informert om feilen per e-post og vil prøve å rette den. Prøv igjen senere.

DENNE MELDINGEN HAR KOMMET 2 GANGER NÅ :frustrert::frustrert::frustrert:

Kan da f...ikke bruke enda en 'halv kveld' for å forsøke på nytt...grrrrrrrrr

Skal sende en klagemail til Elkjøp, GARANTERT :frustrert:

Endret av Smørblomsten
Skrevet

Jeg og fikk denne meldingen!! Skrev mail med en gang jeg... Og startet å overføre neste bolk med bilder... Da jeg hadde gjort det og kom til kassa så var plutselig de forrige bildene med også!! Aner ikke hva som skjedde jeg...

Skrevet
Jeg og fikk denne meldingen!! Skrev mail med en gang jeg... Og startet å overføre neste bolk med bilder... Da jeg hadde gjort det og kom til kassa så var plutselig de forrige bildene med også!! Aner ikke hva som skjedde jeg...

Riktig! Jeg så også at 'ved kassen' var det plutselig dobbelt opp. Men siden det var så billig gadd jeg ikke bry meg og bestilte dobbelt. Men så kom den forbanna

feilmeld...Du kan tro jeg har sendt klagemail og venter i spenning på svar, forventer å få bildene til 10 øre pr stk i ettertid! For nå er tilbudet ALLEREDE endret til 50 øre pr stk (les: klokka er over midnatt)

Skrevet

Ja jeg fikk ikke de siste bileden til 10 øre, men var ikke så mange så ble ikke dyrt allikevel...

Skrevet
Ja jeg fikk ikke de siste bileden til 10 øre, men var ikke så mange så ble ikke dyrt allikevel...

Så du klarte å bestille nå nettopp, etter kl 00:00?

Hmmm, så utrolig irriterende dette her...Timesvis har jeg brukt, til ingen nytte!

:frustrert:

Skrevet

Nei, jeg fikk de bildene jeg la inn etter 00 til 50 øre..

Skrevet

Jeg hadde overhodet ingen problemer. Lastet opp og bestilte over 700 bilder i løpet av 2-3 timer i går kveld. Fikk ingen feilmeldinger og opplevde ingen problemer.

Lastet ned programvaren for Mac og det fungerte helt fint. Eneste litt dumme var at det ikke var mulig å bestille mer enn 390 bilder i en omgang.

Er spent på å se når bildene kommer i posten.

Skrevet
Jeg hadde overhodet ingen problemer. Lastet opp og bestilte over 700 bilder i løpet av 2-3 timer i går kveld. Fikk ingen feilmeldinger og opplevde ingen problemer.

Lastet ned programvaren for Mac og det fungerte helt fint. Eneste litt dumme var at det ikke var mulig å bestille mer enn 390 bilder i en omgang.

Er spent på å se når bildene kommer i posten.

De to gangene jeg har bestilt har det tatt 6 dgr før jeg har mottatt mail fra Elkjøp om at bildene ligger klare for avhenting i butikken!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor gidder dere bruke timevis på noe som ikke funker, og bli så sinte? :ler:

Griskinger! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...