Gå til innhold

Leo hjem til jul

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei dere :D

Leo har sittet i indisk fengsel i 5 år grunnet smugling av 1.5 kilo hasj fra Nepal.Han gjorde dette fordi han hadde dårlig råd stakkar. :evil: Han skulle altså ødelegge andre unge folk med den dritten han smuglet.Jeg synes ikke synd i han,han kunne godt ha sonet 10 år som han ble dømt for uten at UD grep inn.Men de teller dager og netter likt i India så 10 år er 5 år fortalte gubben meg.Så han har sonet fult ut egentlig.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4087201

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min. 50 års fengsel, 90 års sikring og 300 års forvaring til de som smugler eller omsetter narko.

Etter min mening så er Norge blitt et eldorado for narkotikaforbrytere.

Den fyren du nevner burde kanskje fått forlenget oppholdet sitt med 10 år til, så hadde han kanskje lært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor UD blandet seg inn i den saken. Han innrømte jo at han hadde det bra i fengselet der. Har han fått 10 år så får han sitte 10 år. Det at han hadde fått 1,5 år fengsel for samme forbrytelse i Norge har lite med saken å gjøre. Han ble tatt i India, dømt i India og satt fengslet i 'India. Skulle latt han være der i 5 år til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok er nok sier moren til Leo.

Jeg blir så forbanna over blinde mødre og godtroende fedre!!!

Staaakaaars lille Leo gullet. Sittet i fengsel for å smugle stoff..

Han får som fortjent...

Tilstandene med felles celle og sove på gulvet er kanskje noe å tenke på for å få unna noe av soningskøene her i Norge og. Hvertfall når det gjelder narko dommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leos mor er lærer på skolen min... Og jeg er enig i at denne saken har fått ALT for mye oppmerksomhet, og at han burde visst hva han gikk til da han prøvde å smugle narkotika. Synes ikke noe mer synd på han, enn andre narko-smuglere. Synd at alle er så utrolige naive her jeg bor! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...