Superlammet Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 1 Journalist: «Du har noen sår i ansiktet, Zlatan. Hva har skjedd?» Zlatan: «Vel ... Jeg vet ikke ... Du får spørre kona di.» (Etter landskamp mot England) 2 «Hva da svensk eller kroat? Zlatan er Zlatan.» (Lett arrogant svar til journalist som ba Zlatan velge side foran Sverige- Kroatia) 3 «Hun fikk Zlatan.» (Om hva han ga kjæresten i gave da de ble forlovet) 4 Journalist: «Spiller du en svensk eller jugoslavisk stil?» Zlatan: «Jeg spiller Zlatan-stil.» (Svar til dansk TV 3-journalist) 5 Journalist: «Hvis jeg sier Anders Svensson og Kim Källström, hva sier du da?» Zlatan: «Zlatan.» (Om sine svenske landslagskolleger) 6 «Jeg synger aldri den, fordi jeg ikke kan den.» (Om hvorfor han bare tygger tyggegummi under den svenske nasjonalsangen) 7 Journalist: «Er det noe som kan hindre deg i å bli verdens beste fotballspiller?» Zlatan: «En skade.» (Intervju i forbindelse med overgangen til Ajax i 2001) 8 «Det er noe du bare må venne deg til.» (Svar på hvordan det er å gå inn i en bilforretning og kunne kjøpe det du har lyst på) 9 «Det John Carew kan gjøre med en fotball, kan jeg gjøre med en appelsin.» (Reaksjon på Carews utsagn om at Zlatan var for lite direkte i spillestilen) 10 Spørsmål: «Hva skal du døpe din sønn?» Zlatan: «Zlatan jr.» (I nettprat med Ajax-supportere)
Daria Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 En ytterst sjarmerende ung mann... 3 «Hun fikk Zlatan.» (Om hva han ga kjæresten i gave da de ble forlovet) ← Det å omtale seg selv i 3. person kan være et tegn på at egoet begynner å bli så stort at det fortrenger hjernen... Riktignok har han så mye talent at den del av egoet kan forsvares, og ja, sportjournalister som stiller dumme spørsmål fortjener dumme svar innimellom, men alt med måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå