tuji Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Er det flere enn meg som får en rar følelse innvendig når dere ser den reklamen? Jeg slenges tilbake til 80-tallet og blir helt myk i magen og skjelven i beina. Alle barndoms-/ungdomsforelskelsene bølger innover meg, og jeg husker akkurat hva jeg hadde på meg den gangen på diskoteket da jeg fortalte Cato at jeg var forelska. Det er vel hevet over enhver tvil at Muffe & Gækki er patetiske i dag, men jeg må visst kjøpe plata likevel...
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Vekker massevis av minner ja! *mimre* Men jeg kommer ikke til å kjøpe platen.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Ikke bare gode minner... Kjære Muffe og Gækki, om dere er av skapkjendisene her på KG, beklager at jeg tulleringte til dere tidlig på 80-tallet
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Vet ikke hva slags reklame (?) dere snakker om, men jeg kan godt tåle å høre Creation-sangene igjen! En jul for et par år siden hørte jeg et veldig fint kirkekor-arrangement av låta deres "Christmas time" under en julekonsert - og det var ganske vakkert. Så jeg tenkte: Kanskje de hadde noe å fare med likevel? (Men jeg har ikke hørt dem siden 80-tallet, da... så jeg husker dem ikke så veldig godt)
tuji Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2006 De prøvde seg igjen for noen år siden, men det var bare flaut. De gamle sangene, derimot, er gode som gull!
Trude29 Skrevet 10. juni 2006 #6 Skrevet 10. juni 2006 Husker Blue sky bl.a. Og husker veldig godt at jeg stod i kø i en platebutikk i Halden for å få signert kassetten min ! Har egentlig veldig lyst å kjøpe den samle-cd `n.....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 Å,jeg var såååå forelsket i Gækki. Var på flere konserter og hadde plakater på rommet mitt. Må nok ha platen selv om jeg innser at musikksmaken min heldigvis har bedret seg siden dengang.
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2006 #9 Skrevet 10. juni 2006 For 20 år siden var de penere, barskere og ikke minst eldre enn meg. Nå er jeg penere og barskere og ikke minst yngre enn dem. Verden går fremover, men jeg kommer fortsatt ikke til å kjøpe "musikken" deres.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2006 #10 Skrevet 11. juni 2006 Jeg kjenner meg igjen i det du sier tuji
Sahara Skrevet 12. juni 2006 #11 Skrevet 12. juni 2006 Likte dem ikke på 80-tallet, og kommer definitivt ikke til å kjøpe plata. Var mer puddelrock som gjaldt for meg! Bon Jovi, Europe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå