Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Heisann! Er det noen som kan hjelpe meg med ideer til morgengave til en kjekk ung herremann??
Gjest Fruktkake Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe morgengaver til hverandre. Men så så jeg at Kjetil og Kjartan skal ha show i Kristiansand i slutten av måneden, og da kjøpte jeg to billetter til ham. Så kan han og forloveren ha en guttekveld.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Billetter var faktisk en god ide til en som har "alt"! Ellers er han interessert i friluftsliv og tegneserier... Og nå har jeg tre uker å finne det ut på...
annjoha Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Jeg tror jeg har funnet den perfekte gaven til min mann. Han kan ikke fordra å gå i dress så slipsnål og mansjettknapper er uaktuelt. Han er veldig friluftsinteressert, og har bodd i nord-norge sammen med meg i 7 år. Jeg har funnet en samisk kniv med skaft og slire av reinsdyrhorn med samiske mønstre. jeg vet han ønsker seg en slik kniv. denne er laget av en kunstner som er en av kun få som får bruke dodji-merke (benevnelsen på samisk håndtverk) han er vistnok også norsk mester i knivmaking. Det som gjør denne så spesiell er at kunstneren kommer fra min hjem-kommune og at kniven er som et kunstverk å regne, og det finnes kun en av dem. håper denne lille historien satte fantasien i sving. men vet at det ikke er så lett å finne ting til våre tilkommende menn
Hermula Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Jeg sliter også!!!! Har akkurat 3 uker på meg, og det ... trengs. Har kommet over noe som jeg har likt, men ... da har de hatt mansjettknapper og ikke armbånd eller slipsnål som hører til. Skjønner at jeg har det travelt!! Kanskje klokke? Kanskje elverafting? Kanskje ny mobiltelefon? Dersom jeg kjøper klokke - han har en sportsklokke - er det da kipt med en penere men som er like hardfør som han har før? Eller er det ut med klassisk gullklokke med skinnreim?
Gjest Julibrud 06 Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har kjøpt flybilletter til Bodø (1100 kr), og så vil vi dra til en idyllisk plass med leiebil. Her leier vi hytte for 400 kronoer natta =) Gutten min er veldig glad i fiske, så han skal få datoene for utflukten og hintet fiskestang i morgeengave =) Prøver å pakke dette inn på en fancy måte...
Pasha Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 tenkte først å prøve å skaffe en signert liverpool drakt, men det ser ut til å bli vansklig (kan jo kanskje sende en mail til klubben og høre, men usikker på hvordan jeg skal utforme det..) et annet alternativ er å skaffe han en vålerenga drakt å få den signert.. (men jeg selv er jo kanarifan og ikke særlig glad i laget fra oslo øst)
Saeria Skrevet 10. juni 2006 #9 Skrevet 10. juni 2006 Prøv e-bay for å finne LFC drakt som er signert. Det er mange som lever av å jakte på denne type autografer, og de selger fraktene med ekthetsbevis.
Pasha Skrevet 10. juni 2006 #10 Skrevet 10. juni 2006 Prøv e-bay for å finne LFC drakt som er signert. Det er mange som lever av å jakte på denne type autografer, og de selger fraktene med ekthetsbevis. ← jeg har prøvd.. men mange sender kun til uk.. eller så er de draktene fake osv men sjekker med jevne mellomrom. (ellers så er dem fryktlig dyre....)
Gjest Rognebær Skrevet 12. juni 2006 #11 Skrevet 12. juni 2006 Min mann fikk en fin kniv hvor jeg hadde brent inn hans nye navn på slira og skaftet, pluss gavekort på rafting sammen med meg. Veldig populær presang for en friluftsmann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå