Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #21 Skrevet 10. juni 2006 Nei hun var ikke naken eller poserte seksuelt, men vi husker vel alle mikkel som hang her før... ← Towelie har et meget godt poeng ang. å legge ut bilder av barn på internett.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #22 Skrevet 10. juni 2006 Takk. Jeg vil ikke virke snerpete og sur og dobbeltmoralsk (brettet jo meg selv helt ut her for en måneds tid siden, selv om det er noe annet - jeg er ikke noe barn og jeg gjorde det selv) Det var jo en skjønn jente, og gratulerer med seieren hennes på stjerner i sikte. Jeg bare husker vi hadde en kar her for en tid siden som hette Mikkel og fortalte om hans 40 år yngre kjæreste som elsket goderi og var "lillejenta" hans.. Det kan jo bare være spøl, men på internett må en være ekstra forsiktig. Jeg er ikke ute etter å angripe noen, dette er ikke baksnakking siden det er skrevet i åpent forum, men på et annet forum jeg frekventerer er det en bruker som legger ut bilder av familien sin titt og ofte, og en gang tilogmed av hele "gruppen" i barnehagen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg syns det er å trø over en grense. Jeg ville ikke blitt lagt ut på internett uten å kunne styre det selv. Så der var min forklaring.
Gjest Azi Skrevet 10. juni 2006 #23 Skrevet 10. juni 2006 Har aldri hørt om mikkel som hadde en kjæreste som var 40 år yngre. Men hva har alt dette med sangtimer å gjøre? Og hva hun og datteren velger å legge ut av bilder så har ikke vi andre noe med det. Dessuten, jeg synes heller ikke det var noe galt med bildet.. og om man skal bekymre seg på hvem som titter på barna så må man bare låse inn ungene i huset og aldri ta dem med ut! Jeg trodde at jeg var verste hønemoren som fantes, men ser jo her tar jo folk helt av!
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #24 Skrevet 10. juni 2006 Og jeg har ikke unger å være høne til engang Prøver no berre å vær hyggelig SJØ
Trebarnsmor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #25 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg legger ut bilder av barna, selv om de er gamle. Så det så. :snill: Endret 10. juni 2006 av Trebarnsmor
Gjest Embla s Skrevet 10. juni 2006 #26 Skrevet 10. juni 2006 Jeg er enig med Towelie, reagerte også på at du la ut disse bildene av barna dine. Syns heller du burde legge ut bilde av deg selv
Trebarnsmor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #27 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Ja men da får vi være enige at vi er uenige. For selv ser jeg ikke hva som er gale med det. Tenk stakkars ungene som er på reklame for nettbutikker etc. Endret 10. juni 2006 av Trebarnsmor
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #28 Skrevet 10. juni 2006 Tråd som sporer av. Ikke tema dette her nei. Ikke kom med usakelige innlegg.
Gjest Azi Skrevet 10. juni 2006 #29 Skrevet 10. juni 2006 Tror dere blir veldig overrasket hvis dere flytter dere bitte litt ut i nettverden og ser at det er faktisk ikke så uvanlig å legge ut bilder av ungene sine. Men om man bare er kun på KG så skjønner jeg jo at folk ikke er vant til noe annet.
Trebarnsmor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #30 Skrevet 10. juni 2006 Tråd som sporer av. Ikke tema dette her nei. Ikke kom med usakelige innlegg. ← amen.
Gjest Azi Skrevet 10. juni 2006 #31 Skrevet 10. juni 2006 Tråd som sporer av. Ikke tema dette her nei. Ikke kom med usakelige innlegg. ← Sorry...
Trebarnsmor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #32 Skrevet 10. juni 2006 Tror jeg må skrive til skolen om at de må fjerne bildet av datteren min fra websiden deres. I tilfelle pedofile sitter og ser på. .
Trebarnsmor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #34 Skrevet 10. juni 2006 Trenger ikke bli nesevis heller da. ← Jeg er ikke nesevis. Bare tenkte på det og skrev det ned jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #35 Skrevet 10. juni 2006 (endret) Akai. Endret 10. juni 2006 av Towelie
Gjest Embla s Skrevet 10. juni 2006 #36 Skrevet 10. juni 2006 Jeg hadde i allefall IKKE likt om mamma la ut bilder av meg hvis hun er på forum. Hadde jo vært festlig om feks moren til Tex hadde bilde av Tex i avataren sin
Trebarnsmor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #37 Skrevet 10. juni 2006 Jeg hadde i allefall IKKE likt om mamma la ut bilder av meg hvis hun er på forum. Hadde jo vært festlig om feks moren til Tex hadde bilde av Tex i avataren sin ← Ja vel......
Trebarnsmor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #38 Skrevet 10. juni 2006 Takk. Jeg vil ikke virke snerpete og sur og dobbeltmoralsk (brettet jo meg selv helt ut her for en måneds tid siden, selv om det er noe annet - jeg er ikke noe barn og jeg gjorde det selv) Det var jo en skjønn jente, og gratulerer med seieren hennes på stjerner i sikte. Jeg bare husker vi hadde en kar her for en tid siden som hette Mikkel og fortalte om hans 40 år yngre kjæreste som elsket goderi og var "lillejenta" hans.. Det kan jo bare være spøl, men på internett må en være ekstra forsiktig. Jeg er ikke ute etter å angripe noen, dette er ikke baksnakking siden det er skrevet i åpent forum, men på et annet forum jeg frekventerer er det en bruker som legger ut bilder av familien sin titt og ofte, og en gang tilogmed av hele "gruppen" i barnehagen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg syns det er å trø over en grense. Jeg ville ikke blitt lagt ut på internett uten å kunne styre det selv. Så der var min forklaring. ← Dette er bedre forklaring enn den første du la ut. Den virket snerpete og litt småfrekk. Ok, mikkel vet jeg ikke hvem er. Jeg har ikke vært aktiv her på KG på veldig lenge. Likevel, så mener jeg at bildet jeg la ut var helt uskyldig og fint. Mørkt og litt uskarpt. Så jeg ser ikke hva som var farlig med det. Jeg er bevisst ang nakenhet etc. Legger ikke ut bilder av barna mine, uten klær feks. Om de bader, så er de helt tildekket med vann og bobler. Slik at bare fjeset vises. Man kan ikke gå rundt og tenke på pedoer hele tiden. Pedofile er det utrolig mange av. Hver dag møter man på en visst nok. Selv om ikke alle misbruker barn. Jeg kan ikke holde barna mine skjult. Hver dag er barna ute, i timesvis. Heller ikke vil jeg la være å legge ut bilder av dem. Jeg har (hadde, er under oppdateringer) en hjemmeside, stappfult i bilder av mine barn. Det er pga vi har familie i UK. De er kjempeglade for denne siden. De får oppdateringer og de ser nye bilder av barna der. Jeg legger aldri ut navn, info eller noe annet. Forklarer enkelt hva som skjer på bildene. Slik at granny og grandad får se. Det jeg har gjort er at jeg har lagt inn koder, slik at bildene ikke kan kopieres.
Gjest #Spidergirl# Skrevet 10. juni 2006 #39 Skrevet 10. juni 2006 Eg har både tatt sangtimer og gått i kor. Det var kjempe kjekt! Ta kontakt med kulturskolen i din kommune!
Trebarnsmor Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #40 Skrevet 10. juni 2006 Eg har både tatt sangtimer og gått i kor. Det var kjempe kjekt! Ta kontakt med kulturskolen i din kommune! ← Takk det skal jeg gjøre. Koster det mye?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå