Gjest Den mannlige sosionomen Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Denne http://forum.kvinneguiden.no/index.php? Gav meg en ide! Kan vi ikke lage noen KG vettregler? I det siste har det vært mye shiit til enkelte! Starter med utsagn fra Miloine(hun sa det var greit) fyll på flere av regler som tilsvarer disse! Korte, greie og meningsfylte! ......men må si en ting vedr. dette! Er trådstarter nedlatende mot andre i utgangspunktet, mener jeg det er lov å være tilrettesettende med svarene! MEN............................. MÅ VI VIRKELIG INNFØRE KG. VETT REGLER HER? 1)Er vi uenige, så si det på en hyggelig måte! 2)Gi deg i tide, det er ingen skam å holde kjeft. (LL) 3)Har du uttalt deg negativ til TS. hold smella så lenga TS bøyer seg i "støvet" 4) Hvis du MÅ slenge med leppa uten saklig grunn, skriv det ned her, men ikke post det! 5) Respekt er noe man får fordi man har fortjent det! Har DU gjort deg fortjent til respekt? Denne lista kan fortsette til å bli usedvanlig lang, og jeg mener det er ille at vi må minne folK på vanlig folkeskikk! (som i bunn og grunn er barndomslære) ← Da har vi 5, kom med flere KG vett regler! Dette trenger vi, slik det har blitt i det siste! Jeg oppdaterer etterhvert
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 å herregud, SPAR meg. skal det bli enda mer kosemose her inne enn hva det allerede ER?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 å herregud, SPAR meg. skal det bli enda mer kosemose her inne enn hva det allerede ER? ← D u trenger ikke å svare, da du har svart nok usaklig der tråden kommer fra!
Quirky Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 6. Ikke si noe til noen her du ikke ville sagt til dem ansikt til ansikt i virkeligheten. 7.Hvis en bruker irriterer deg vanvittig mye, ignorer den i stedet for å slenge dritt.
Gjest TS Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 6. Ikke si noe til noen her du ikke ville sagt til dem ansikt til ansikt i virkeligheten. 7.Hvis en bruker irriterer deg vanvittig mye, ignorer den i stedet for å slenge dritt. ← Flott, jeg noterer *noterer* veldig smart sagt, dette må med.
punktom Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Slike regler vil da ikke være med på å oppdra folk, eller å stoppe lemmeneffekten og gruppefølelsen folk kan få når de har en felles "fiende".
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Slike regler vil da ikke være med på å oppdra folk, eller å stoppe lemmeneffekten og gruppefølelsen folk kan få når de har en felles "fiende". ← Det skader ikke å høre fra brukerne hva de mener uansett.om det blir fulgt eller ikke.
Quirky Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Hva i all verden er KG vett regler? ← Vår egen utgave av Vær-varsom plakaten, ser det ut som. (du jobber i media,sant?)
punktom Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Det skader ikke å høre fra brukerne hva de mener uansett.om det blir fulgt eller ikke. ← Neida, men det vil jo bare være de snille og de "snille" som kommer til å bidra og å lese. Og til slutt så vil det jo hele ende med kardemommeby lover, slik det er på alle andre forum. Selv om de ikke følges.
punktom Skrevet 8. juni 2006 #11 Skrevet 8. juni 2006 Hva i all verden er KG vett regler? ← Noe alla barn leker skilt.
Hu i Svingen Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 Noe alla barn leker skilt. ← Hvorfor leker de skilt? *blånd*
Gjest splæsj Skrevet 8. juni 2006 #13 Skrevet 8. juni 2006 *blånd* ← Blånd? Er det de blåhåra, eller?
liv Skrevet 8. juni 2006 #15 Skrevet 8. juni 2006 *tydelige overskrifter* bør vel komme som nr en tenker jeg
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #16 Skrevet 8. juni 2006 *tydelige overskrifter* bør vel komme som nr en tenker jeg ← *noterer* nå har vi 8 KG vett regler!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #17 Skrevet 8. juni 2006 Hvorfor leker de skilt? *blånd* ← *note glem den regelen a
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #18 Skrevet 8. juni 2006 D u trenger ikke å svare, da du har svart nok usaklig der tråden kommer fra! ← Hva da? Svarer da vel hvor jeg vil. Jeg syns det er patetisk. Hva er det med ordet diskusjonsforum folka her inne ikke forstår?
Gjest TS. Skrevet 8. juni 2006 #19 Skrevet 8. juni 2006 Hva i all verden er KG vett regler? ← Det er ingenting enda, men bidra gjerne! KG trenger litt slike regler! Du som er så flink, hva kan du bidra med? (uten å tøysetulle, selvom alle vet du kan det og vil det)
Gjest kveldsgjest Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 Du skal ikke ha andre KG guder enn meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå