Gå til innhold

Jah, imorgen er det

Anbefalte innlegg

Skrevet

freeedaaaag den 13 :evil: grøss og gru........

Har ikke vært særlig overtroisk før, men nå har jeg faktisk en ekkel følelse mht morgendagen. Mulig sambo kjører meg til fredagsjobben på kontoret......

Håper det.....

Dette er faktisk seriøst ment,- jeg tuller ikke om sånt.

Har faktisk blitt mer overtroisk og skeptisk det siste året.

Men det går nok bra.......

Uæææh!

Ja, jeg er ikke heeeelt hysterisk da, men prøver å gå stille i dørene på slike dager og håpe at ingenting negativt / unormalt skjer.

Er det flere som er litt overtroiske her ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, jeg er litt overtroisk.

Har aldri hendt meg noe på fredag den 13., men jeg tenker som regel litt på det.

MEN denne gangen her hadde jeg ikke tenkt over at det faktisk er fredag den 13., jeg hadde bare tenkt Luciadagen! :lol:

Så nå når jeg leste dette her, ble jeg plutselig veeeldig usikker... Skal jeg gå på jobb, eller tør jeg ikke?? :oops:

Joda, jeg skal på jobb..Men jeg fikk litt vondt inni meg lell, asså...

Lillian

Skrevet

Inn i vårt mørke hus - stiger med tente lys... Fredag 13 kan ikke være farlig når vi har en slik lysdag...

Skjønt her hadde noe mystisk skjedd med vekkerklokken i dag, så den ringte en halv time for tidlig... scary..

Skrevet

Oi..jeg tenkte heller ikke over det før jeg leste dette. :-? Hadde også bare tenkt Luciadag.

Når har det da pleid å gått bra på fredag 13. så det gjør det sikkert i dag også, men nå ble jeg obs på det :x

Skrevet

jeg har den perfekte kombinasjonen på fredag 13 idag....

Jeg skal nemmelig ha muntlig eksamen.... Hvilken person er det som er så grusom at han/hun setter opp muntlig eksamen på fredag 13..... :evil: ....... Jeg er nesten dømt til å stryke, det er nå sikkert og vist.....

Skrevet
jeg har den perfekte kombinasjonen på fredag 13 idag....  

Jeg skal nemmelig ha muntlig eksamen.... Hvilken person er det som er så grusom at han/hun setter opp muntlig eksamen på fredag 13..... :evil: ....... Jeg er nesten dømt til å stryke, det er nå sikkert og vist.....

Neida, dette går så bra så!

Lykke til - husk for mange er 13 et lykketall. Og tenk på Lucia - det er godt i en mørk årstid og på en mørk dag.

Skrevet

For meg gjør det ingenting at det er fredag den 13!!! Den er en helt vanlig dag som alle andre dager! Dessuten har jeg tallet 13 som lykketall!! :sjarmor:

Skrevet

Ække redd for fredag den 13. jeg.

Skal brumme rundt i bil i hele dag nesten og regner med at det går bra!

Vil heller si de som er i veien for meg (hehe) har skikkelig uflaks.

Der har aldri skjedd meg noe på fredag den 13. og hvis noe skjer er det nok mest tilfeldig tror jeg.

Skrevet

Neida, fredag den 13 er ingenting å grue seg for, en helt vanlig dag

Skrevet

Det veste er at jeg begynner en 72 timers hjemme eksamen klokka tre i dag. Håper det for en gangs skyld er en lykkedag.. :roll:

Skrevet

Jeg traff mannen min på fredag den 13. for tretten år siden ... Så som regel så regner jeg det som en lykkedag :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...