Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Det har vært svært stille på min mobil de siste dagene. Har nå funnet ut at jeg rett og slett ikke mottar meldinger lenger Synes dette er veldig merkelig! Er det noen som har vært borte i dette, eller hørt om dette før?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Ja, det kan være en stopp hos teleoperatøren din. En telefon til kundeservice løser det(dersom det er der problemet ligger).
Gjest Gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=119068 Dersom du bor i disse områdene er det ikke så rart.
Gjest TS Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Bor riktignok i Østfold, men ikke i kjernedistriktene i forhold til det problemet som ble nevnt i avisene. I tillegg har dette vedvart i flere dager nå... Jeg får kanskje bare ringe Telenor! Takk for tips!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Bor riktignok i Østfold, men ikke i kjernedistriktene i forhold til det problemet som ble nevnt i avisene. I tillegg har dette vedvart i flere dager nå... Jeg får kanskje bare ringe Telenor! Takk for tips! ← Slå av tlf.og slå den på igjen.
14062003 Skrevet 11. juni 2006 #6 Skrevet 11. juni 2006 Putt simkortet i en annen telefon, det hjalp ei jeg kjente (men hennes problem var å motta sms fra et nummer, ikke alle).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå