Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #1 Del Skrevet 19. mars 2002 Slenger inn spørsmålet inn her også, da det var få som svarte på Kropp & helse. Takk til sexysadie som svarte på spørsmålet på K&H Her er spørsmålet: Har gått på Trionetta 21 i 2 år nå, og vet at jeg kan utsette mensen med inntil 10 dager med de gule pillene (de siste tablettene før jeg tar ei enukes pause). Leste i et tidligere innlegg at det var ei som regulerte mensen den andre veien også -dvs hun tok færre enn de 10 siste gule pillene! Jeg trodde at dette var umulig å gjøre hvis man ønsket en sikker prevensjon, men jeg vet ikke... Altså kan man kutte ut pille nunner 12-21 (de gule) for å fremskynde mensen, og samtidig være trygg når det gjelder prevensjon? M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. mars 2002 #2 Del Skrevet 19. mars 2002 går ikke an d nei,da må du nok bruke annen prevensjon i tillegg til p-pillene 14 dager inne på nestkommende brett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå